Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων  (Read 198377 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

March 09, 2009, 01:32:48 PMReply #315

Offline Liakos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #315 on: March 09, 2009, 01:32:48 PM »
Eπιδοσεις ομως δεν ειναι μονο οι απο σταση  Βασιλη.Στο δρομο(κ την πιστα) οι ρεπριζ ειναι αυτες που κανουν τη διαφορα.Κ εκει η ροπη του κομπρεσορα του S θα κανει τη διαφορα, ποσο μαλλον αν συνδυαζεται με ενα κοντο 6αρι.
Δεν εχω γνωμη για το πιο ειναι το πιο γρηγορο απο τα δυο κ να πω κ την αληθεια δεν με ενδιαφερει.... ;)

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


March 09, 2009, 01:43:22 PMReply #316

Offline Basilmx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #316 on: March 09, 2009, 01:43:22 PM »
Καλα συζητηση γινεται.. κανεναν δεν ενδιαφερει αμεσα..
Αν συγκρινονται τοτε στη πιστα κ στο δρομο-ευελιξια, συγκρινονται λαθος κατηγοριες..
Δεν μπορει να συγκριθει το rx8 μηκος:4425mm με το cooper μηκος:3627mm καταλαβαινεις ε?

March 09, 2009, 01:47:20 PMReply #317

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6871
  • Total likes: 1709
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #317 on: March 09, 2009, 01:47:20 PM »
Καλα συζητηση γινεται.. κανεναν δεν ενδιαφερει αμεσα..
Για σενα να μιλας  :P

Παντως δεν νομιζω και εγω οτι αυτα τα 2 αμαξια ειναι συγκρισιμα.Γιατι και ενα Uno Turbo παιζει να ειναι γρηγοροτερο απο αυτα τα 2 αλλα δεν νομιζω να ηθελε κανενας απο μας να το αποκτησει  :llol: :llol: :llol:
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

March 09, 2009, 01:50:50 PMReply #318

Offline george 1323

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #318 on: March 09, 2009, 01:50:50 PM »
Οταν γινονται συγκρισεις αυτ/των θα ελεγα να διευκρινιζουμε σε ποιο τομεα τα συγκρινουμε ρε παιδια,για να βγαζουν κ οι υπολοιποι μια ακρη.... :P :P

March 09, 2009, 01:54:04 PMReply #319

Offline haris_nc

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #319 on: March 09, 2009, 01:54:04 PM »
Στο πιο ειναι πιο μακρυ....(πλακιτσα) :llol: :llol: :llol: :llol: :llol: :llol: :llol: :llol: :llol: :llol: :llol:

March 09, 2009, 02:02:09 PMReply #320

Offline Liakos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #320 on: March 09, 2009, 02:02:09 PM »
Για επιδοσεις δεν ξεκινησαμε?Απο σταση κ εν κινηση....εγω αυτο εννοω ως επιδοσεις.Επισης τα νουμερα που αναγραφουν τα περιοδικα στις στηλες τους,αν δεν ειναι αποτελεσμα δικων τους μετρησεων τοτε μπορει να διαφερουν κατα πολυ απο την πραγματικοτητα....

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


March 09, 2009, 02:08:40 PMReply #321

Offline NIIS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #321 on: March 09, 2009, 02:08:40 PM »
Παιδια αυτα που γραφουν τα περιοδικα μερικες φορες μονο την πραγματικοτητα δεν αφορουν...να θυμησω παλαιοτερα τις τιμες που εγραφαν για καποια Fiat αλλα η πραγματικοτητα ηταν πολυ μακρια.Τεσπα...αν παρει κανεις το RX8  & κανει 0-100 κατω απο 7 να μου τρυπησει  την μυτη(που λεει ο λογος :P)...τωρα για ρεπριζ δε μπαινω καν στη διαδικασια να αναφερθω!

March 09, 2009, 02:09:18 PMReply #322

Offline haris_nc

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #322 on: March 09, 2009, 02:09:18 PM »
Αντε με τους αλητες το δικο μου εχει 0-100 5'' και τα περιοδικα λενε9,4

March 09, 2009, 02:12:55 PMReply #323

Offline cymru

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #323 on: March 09, 2009, 02:12:55 PM »
Αντε με τους αλητες το δικο μου εχει 0-100 5'' και τα περιοδικα λενε9,4

8,5 λενε τα περιοδικα για το NC 1.8 εκτος απο το Auto Τριτη (που ειναι ιδιο με το Auto motor und sport) που λενε 8,9. Παντως εγω στο δικο μου μονο το 8,9 επιβεβαιωσα με μετρηση με gps και 2 ατομα στο αυτοκινητο (οπως ακριβως και στα περιοδικα)
NC 1.8 mid Brilliant black
Tochigi Fuji LSD - 4.44 FGR
17x7in ET42 SSW light weight alloy wheels
215/45/17 Uniroyal Rainsport 3
Mazda Speed shocks
Eibach Pro Kit springs
I.L. Aluminium Sway Bar Kit
EBC yellow stuff F/R - Ate TYP200 Racing
K&N filter panel
Scan Gauge II
H7 Xenon Kit
I.L. Aluminium Pedal Cover Set
JDMbits.com gear knob (special offer)
Mazda Clear Wing Repeaters, Chrome Ring
Castrol Magnatec 5W-30
Red Line oil all around (MT90-75W90)

March 09, 2009, 02:14:39 PMReply #324

Offline george 1323

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #324 on: March 09, 2009, 02:14:39 PM »
Παιδια οτι λεει ο κατασκευαστης δεχομαστε,απο εκει κ περα ο καθενας λεει οτι θελει... :)

March 09, 2009, 02:22:10 PMReply #325

Offline cymru

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #325 on: March 09, 2009, 02:22:10 PM »
Παιδια οτι λεει ο κατασκευαστης δεχομαστε,απο εκει κ περα ο καθενας λεει οτι θελει... :)

Στην περιπτωση του NC ο κατασκευαστης δηλωνει ΚΑΙ λιγοτερα αλογα απο τα κανονικα (αρα και κατα συνεπεια ΚΑΙ επιδοσεις μετρημενες με αυτην την ιπποδύναμη) για λογους ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ και ΡΥΠΩΝ ομως τα αυτοκινητα παραγωγης εχουν αυξημενη ιπποδυναμη (αποδεδειγμενα :P)

Mx5 NC 1,8: 140 hp
Mx5 NC 2,0: 170 hp
NC 1.8 mid Brilliant black
Tochigi Fuji LSD - 4.44 FGR
17x7in ET42 SSW light weight alloy wheels
215/45/17 Uniroyal Rainsport 3
Mazda Speed shocks
Eibach Pro Kit springs
I.L. Aluminium Sway Bar Kit
EBC yellow stuff F/R - Ate TYP200 Racing
K&N filter panel
Scan Gauge II
H7 Xenon Kit
I.L. Aluminium Pedal Cover Set
JDMbits.com gear knob (special offer)
Mazda Clear Wing Repeaters, Chrome Ring
Castrol Magnatec 5W-30
Red Line oil all around (MT90-75W90)

March 09, 2009, 02:31:14 PMReply #326

Offline Liakos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #326 on: March 09, 2009, 02:31:14 PM »
Γιωργο εδω θα διαφωνησω μαζι σου....η κατασκευαστρια δινει για το 1.8NC στο 0-100 9,4 sec τη στιγμη που η χειροτερη μετρηση περιοδικου ειναι στα 8,9sec ενω η καλυτερη στα 8,5sec. ;) Θα μεινω στη mazda κ θα αναφερω την καταναλωση ανα 100χλμ για το RX8 που ειναι 10,8lt/100km για το "μικρο"....για ρωτα εναν ιδιοκτητη RX8 να δεις κατα ποσο στεκει το νουμερο αυτο.... ;) Η εταιρια ανακοινωνοντας καποια νουμερα το κανει για να εξυπηρετησει διαφορους σκοπους που πολλες φορες απεχουν απο την σωστη ενημερωση του καταναλωτικου κοινου....δε λεω οτι γραφουν αναληθειες.Γραφουν οτι λενε οι μετρησεις τους.Αλλα πχ ενα 0-100 αλλες τιμες θα εχει με συνεπιβατη,τιγκα ρεζερβουαρ σε "γυαλι" οδοστρωμα κ αλλες με "πουπουλο" οδηγο αντε κ συνοδηγο σε ασφαλτο με τρελο grip. ;) Ενα αποτελεσμα μαγειρευεται πολυ ευκολα...
Cymru σε βρισκω σωστο κ καλα διαβασμενο. :good:

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


March 09, 2009, 02:31:43 PMReply #327

Offline george 1323

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #327 on: March 09, 2009, 02:31:43 PM »
Παιδια οτι λεει ο κατασκευαστης δεχομαστε,απο εκει κ περα ο καθενας λεει οτι θελει... :)

Στην περιπτωση του NC ο κατασκευαστης δηλωνει ΚΑΙ λιγοτερα αλογα απο τα κανονικα (αρα και κατα συνεπεια ΚΑΙ επιδοσεις μετρημενες με αυτην την ιπποδύναμη) για λογους ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ και ΡΥΠΩΝ ομως τα αυτοκινητα παραγωγης εχουν αυξημενη ιπποδυναμη (αποδεδειγμενα :P)

Mx5 NC 1,8: 140 hp
Mx5 NC 2,0: 170 hp
Δηλαδη αν το παμε στο δυναμομετρο τωρα θα δειξει 140ιππους... :llol:

March 09, 2009, 02:32:29 PMReply #328

Offline Basilmx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #328 on: March 09, 2009, 02:32:29 PM »
Παιδια οτι λεει ο κατασκευαστης δεχομαστε,απο εκει κ περα ο καθενας λεει οτι θελει... :)

Στην περιπτωση του NC ο κατασκευαστης δηλωνει ΚΑΙ λιγοτερα αλογα απο τα κανονικα (αρα και κατα συνεπεια ΚΑΙ επιδοσεις μετρημενες με αυτην την ιπποδύναμη) για λογους ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ και ΡΥΠΩΝ ομως τα αυτοκινητα παραγωγης εχουν αυξημενη ιπποδυναμη (αποδεδειγμενα :P)

Mx5 NC 1,8: 140 hp
Mx5 NC 2,0: 170 hp

Δεν υπαρχει λογος να γινεται κατι τετοιο  :llol: Δηλαδη πιστευεις οτι αν το δηλωνε 140 αλογα θα ειχε καποια διαφορα στη φορολογια? για ποιους? για την ελλαδα? η φορολογια παει με τα κυβικα... για το εξωτερικο? με αυτη την λογικη ολα τα αυτοκινητα ειναι 10 αλογα περισσοτερα στην πραξη, οποτε μια η αλλη ειναι.
Το 1.8nc ειναι 126 αλογα(οσα λεει ο κατασκευαστης) βρε παιδια κ εχει καποιες στανταρ επιδοσεις...

March 09, 2009, 02:35:02 PMReply #329

Offline Liakos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #329 on: March 09, 2009, 02:35:02 PM »
Γιωργο αν κανεις λιγο υπομονη θα εχεις τη δικια μου δυναμομετρηση σε λιγο καιρο....αλλα εχουν ξαναδυναμομετρηθει 1.8 μκ3 στο παρελθον κ οχι μονο στην Ελλαδα κ στη χειροτερη εβγαλαν 135 αλογατα....Ενδεικτικα οι 4Τ ειδαν 115 αλογα στον τροχο.Αν προσθεσεις την παγκοσμια miatικη σταθερα των απωλειων που ειναι 25 αλογα τοτε εχεις ενα στρογγυλο 140αρι.... ;) Εξαλλου φαινεται κ απο τις επιδοσεις σε σχεση με τα πιο δυνατα στα χαρτια Μκ2,5. ;)

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines