Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων  (Read 198375 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

February 27, 2009, 01:33:04 AMReply #210

Offline spoumi

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #210 on: February 27, 2009, 01:33:04 AM »
εγώ έχω οδηγήσει το opel corsa 1.4 της μαρίας με 100 άλογα και μου έχει φανεί πολύ καλό αμάξι.Αυτό που λέμε γερμανικό και φαίνεται και στην ποιότητα κατασκευής και στην οδική του συμπεριφορά.Πολύ καλά φρένα ανετότατο κτλ κτλ και μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για έναν κουβά.Η γνώμη μου είναι ότι για την κατηγορία του είναι πολύ καλό..Αλλά ο μπλοκάτος θα με πει άμπαλο και κουλό οπότε υποθέτω ότι η γνώμη μου δεν μετράει :P :P
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

February 27, 2009, 01:37:08 AMReply #211

Offline Manolis

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #211 on: February 27, 2009, 01:37:08 AM »
Αλλά ο μπλοκάτος θα με πει άμπαλο και κουλό οπότε υποθέτω ότι η γνώμη μου δεν μετράει :P :P

+1

Για αυτοκίνητο πόλης είναι μία χαρά.Αλλά δεν είναι σπορτ όπως σπορτ δεν θα γίνει ποτέ κανένα κόρσα ακόμα και αν έχει 250 άλογα.
Αυτό εννοώ Βασίλη.Υπόψιν έχω ένα κόρσα του 2002,το οποίο με έχει δυσαρεστήσει όσον αφορά την αξιοπιστία του μεν αλλά για την δουλειά
που το πήρα είναι οκ.

February 27, 2009, 01:45:26 AMReply #212

Offline Basilmx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #212 on: February 27, 2009, 01:45:26 AM »
Αλλά ο μπλοκάτος θα με πει άμπαλο και κουλό οπότε υποθέτω ότι η γνώμη μου δεν μετράει :P :P

+1

Για αυτοκίνητο πόλης είναι μία χαρά.Αλλά δεν είναι σπορτ όπως σπορτ δεν θα γίνει ποτέ κανένα κόρσα ακόμα και αν έχει 250 άλογα.
Αυτό εννοώ Βασίλη.Υπόψιν έχω ένα κόρσα του 2002,το οποίο με έχει δυσαρεστήσει όσον αφορά την αξιοπιστία του μεν αλλά για την δουλειά
που το πήρα είναι οκ.
Α μπραβο τωρα το ειπες σωστα.. για την δουλεια που το πηρες...
Το εχω οδηγησει κ εγω του 2002 κ ξερω.. αλλα μιλωντας εγω πριν για το καινουργιο, το γρηγορο... π.χ σε ενα θεμα, που για μενα παιζει σημαντικο ρολο ενα αμαξι, ειναι το οτι ειναι πιο ταξιδιαρικο σε σχεση ακομα κ με το mx5.
Κ βεβαια δεν ειναι για drift κ για οσα ειναι ενα mx5 αλλα πως θα μπορουσε να ηταν αφου ειναι αλλη κατηγορια.

February 27, 2009, 02:15:38 AMReply #213

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6871
  • Total likes: 1709
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #213 on: February 27, 2009, 02:15:38 AM »
Το OPC ειναι ενα πολυ καλο αμαξι και τιμιο τουλαχιστον το corsa, απλα το clio ειναι λιγο πιο ιδιαιτερο με κυβικα και ατμοσφαιρικη ροπη.Το Astra απο την αλλη ειναι για τα αστρα :) το ειδα και σημερα να τρωει και κατι κολωνες απο sunny που εχουν και τα ιδια αλογα και μου φανηκε πολυ ξενερα και ας ειναι εξωτερικα εντυπωσιακοτατο. Να αναφερω βεβαια οτι καμια απο τις κατηγοριες αυτοκινητων που αναφερουμε τωρα δεν με προσελκυει μονο στο ΤΑΠΕΡ εχω μια ιδιαιτερη συμπαθεια και στο Focus RS προηγουμενης γενιας.
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

February 27, 2009, 02:24:49 AMReply #214

Offline Basilmx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #214 on: February 27, 2009, 02:24:49 AM »
Το Astra απο την αλλη ειναι για τα αστρα :) το ειδα και σημερα να τρωει και κατι κολωνες απο sunny που εχουν και τα ιδια αλογα και μου φανηκε πολυ ξενερα και ας ειναι εξωτερικα εντυπωσιακοτατο.
Οχι πως υπερασπιζομαι το astra... αλλα αγορινα... το sunny ο,τι κ να πατησει παραμενει sunny (θεωρω οτι μιλας για το γνωστο παλιο nissan sunny)
Τι σχεση εχει το astra με το sunny? Επειδη καποιος το εχει κανει να πηγαινει πιο γρηγορα? Δε παιζει μονο αυτο ρολο σε ενα αμαξι.
Υπαρχουν αυτοκινητα φτιαγμενα κ ειναι ασχημα ή αδιαφορα κ αυτοκινητα πολυ ομορφα που ειναι λιγοτερο γρηγορα... προσωπικα προτιμω ενα λιγοτερο γρηγορο... τουλαχιστον αυτο διορθωνεται.. η ομορφια οχι.

February 27, 2009, 02:36:11 AMReply #215

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6871
  • Total likes: 1709
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #215 on: February 27, 2009, 02:36:11 AM »
Αν και δεν ειμαι τελειως αντικειμενικος οσον αφορα τα Nissan θα σου πω οτι απλα το Sunny ειναι ενα ασχημο μεν αυτοκινητο αλλα οταν μιλαμε για ενα τετρακινητο γνησιο GTi-R που δεν το εκανε κανενας γρηγορο αλλα ετσι βγηκε απο το εργοστασιο και εχει και μια ιστορια στους αγωνες τοτε λυπαμαι που στο λεω αλλα η ταχυτητα δεν ειναι το μονο πραγμα που μετραει αλλα και η ανοθευτη αυτη αισθηση οδηγησης που προσφερει. Παντως ετυχε να δω το συγκεκριμενο πατημα επειδη τα αμαξια ηταν φιλων θα μπορουσε στη θεση του Sunny να ειναι Integrale η Escort RS, αμαξια με ιστορια που θελουν και λιγο χερια για να κινηθουν γρηγορα, σε αντιθεση με το αποστειρωμενο οδηγικα Astra. Για την ιστορια παντως να πω οτι το Astra κερασε και τσαι ενα Ιmpreza WRX 225 απο ρολλαριστες 2ες αλλα και παλι δεν ανεβηκε στα ματια μου.
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

February 27, 2009, 05:35:48 AMReply #216

Offline lathreos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #216 on: February 27, 2009, 05:35:48 AM »
Θελω να ακουσω την γνωμη σας για το OPEL GT. Ειναι roudster πησωκινιτο με μπλοκε και δηλιτρο τουρμπο κηνητιρα 260 αλογων!! ασε που κατα την γνωμη μου σκιζει απο εμφανηση. η τιμη του einai στα 37κ.. εξαιρετικη τιμη γι'αυτα που προσφερει, φανταστειτε οτι ειναι λιγο ακρηβοτερο απο nc 2.0 και τσαγιαζει ανετα s2000
Mx5 1,6 stock
Piaggio X9 210 malossi :P
Yamaha R1 '05

February 27, 2009, 06:35:06 AMReply #217

Offline Basilmx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #217 on: February 27, 2009, 06:35:06 AM »
Αν και δεν ειμαι τελειως αντικειμενικος οσον αφορα τα Nissan θα σου πω οτι απλα το Sunny ειναι ενα ασχημο μεν αυτοκινητο αλλα οταν μιλαμε για ενα τετρακινητο γνησιο GTi-R που δεν το εκανε κανενας γρηγορο αλλα ετσι βγηκε απο το εργοστασιο και εχει και μια ιστορια στους αγωνες τοτε λυπαμαι που στο λεω αλλα η ταχυτητα δεν ειναι το μονο πραγμα που μετραει αλλα και η ανοθευτη αυτη αισθηση οδηγησης που προσφερει. Παντως ετυχε να δω το συγκεκριμενο πατημα επειδη τα αμαξια ηταν φιλων θα μπορουσε στη θεση του Sunny να ειναι Integrale η Escort RS, αμαξια με ιστορια που θελουν και λιγο χερια για να κινηθουν γρηγορα, σε αντιθεση με το αποστειρωμενο οδηγικα Astra. Για την ιστορια παντως να πω οτι το Astra κερασε και τσαι ενα Ιmpreza WRX 225 απο ρολλαριστες 2ες αλλα και παλι δεν ανεβηκε στα ματια μου.

Καλημερα πλεον...το ξερω το sunny το τριπορτο που λες..οκ βγηκε απ'το εργοστασιο γρηγορο, πριν απο καποια χρονια και? μιλωντας ομως για το σημερα... δεν μπορω να θεωρησω οτι ενα ενα σημερινο αυτοκινητο ειναι χειροτερο απο ενα αντιστοιχης κατηγοριας πριν απο 15χρονια.. αλλο το αν ειναι συνδεδεμενο(το παλιο) με αλλα πραγματα στη "καρδια" σου  :) με αγωνες κτλ..

Για την ιστορια παντως να πω οτι το Astra κερασε και τσαι ενα Ιmpreza WRX 225 απο ρολλαριστες 2ες αλλα και παλι δεν ανεβηκε στα ματια μου.
Δεν χρειαζεται λοιπον να μπαινεις σε διαδικασια συγκρισης με αλλα αμαξια γιατι ουτως ή αλλως δεν ειναι του στυλ σου το astra κ δεν σ'αρεσει..
Γιατι οτι κ αν παταγε δεν θα σου γεμιζε το ματι. ;)

τοτε λυπαμαι που στο λεω αλλα η ταχυτητα δεν ειναι το μονο πραγμα που μετραει αλλα και η ανοθευτη αυτη αισθηση οδηγησης που προσφερει.
Μην λυπασαι, αν διαβασεις τα ποστ μου ειναι το πρωτο πραγμα που σου εχω πει ηδη.

February 27, 2009, 09:17:44 AMReply #218

Offline NIIS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #218 on: February 27, 2009, 09:17:44 AM »
Το opel GT θεωρητικα ειναι οτι πιο μουρατο & γρηγορο roadster στα 37.000!Απιτει να κανεις τα στραβα ματια σε πολλα... η μεγαλη διαφορα στην τιμη με τον ανταγωνισμο προκυπτει λογω του οτι το αυτοκινητο ειναι με αμερικανικα προτυπα...πχ τα πλαστικα του,τα καθισματα του & καποιες αλλες λεπτομεριες ειναι τραγικα(πχ η ασφαλειες στις πορτες ειναι ενα πλαστικο "τσουτσουνι").Το πορτ-παγκαζ ειναι ανυπαρκτο καθως του τρωει παρα πολυ χωρο το ντεποζιτο & οταν ανοιξει η οροφη πραγματικα δε χωραει τπτ.Eπισης σε σχεση με την ιπποδυναμη του τα φρενα του ειναι επιοικως ανεπαρκη για να το σταματησουν. :-\

February 27, 2009, 09:20:53 AMReply #219

Offline Giorgos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #219 on: February 27, 2009, 09:20:53 AM »
Το opel GT θεωρητικα ειναι οτι πιο μουρατο & γρηγορο roadster στα 37.000!Απιτει να κανεις τα στραβα ματια σε πολλα... η μεγαλη διαφορα στην τιμη με τον ανταγωνισμο προκυπτει λογω του οτι το αυτοκινητο ειναι με αμερικανικα προτυπα...πχ τα πλαστικα του,τα καθισματα του & καποιες αλλες λεπτομεριες ειναι τραγικα(πχ η ασφαλειες στις πορτες ειναι ενα πλαστικο "τσουτσουνι").Το πορτ-παγκαζ ειναι ανυπαρκτο καθως του τρωει παρα πολυ χωρο το ντεποζιτο & οταν ανοιξει η οροφη πραγματικα δε χωραει τπτ.Eπισης σε σχεση με την ιπποδυναμη του τα φρενα του ειναι επιοικως ανεπαρκη για να το σταματησουν. :-\
να ήταν μόνο αυτά.........
αερόσακοι μόνο μπροστινοί παρακαλώ (ούτε σαν έξτρα άλλοι) και για να ανοίξει ή να κλείσει η οροφή θέλει 2 άτομα και να βγουν από το αμάξι... έλεος...

February 27, 2009, 09:36:08 AMReply #220

Offline george 1323

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #220 on: February 27, 2009, 09:36:08 AM »
Απο τα 3 που συγκρινετε.. προσωπικα θα προτιμουσα το corsa, το θεωρω πιο επιθετικο σε σχημα, πιο τουμπανο, κ ταυτοχρονα πολυ δυνατο... αλλα αυτα ειναι προσωπικα γουστα.. το clio ποτε δεν μ'αρεσε μεσα.. το χρωμα του πλαστικου(ανοιχτο) το εκανε να φαινεται αρκετα ψευτικο...

Δεν θέλω να στεναχωρήσω τον φίλο σου τον Γιώργο (άλλωστε το speedster είναι η φωτεινή εξαίρεση του κανονά) αλλά σπορ αυτοκίνητο OPEL??
Όσα κόρσα-άστρα κ λοιπά έχω οδηγήσει ήταν για πολύ κλάμα,ασχέτως αν είχαν δύναμη.

Φιλε μανωλη δεν με στεναχωρεις ειναι γουστα αυτα,εγω προσωπικα δεν θεωρω κουβα κανενα αυτ/το,το καθενα εχει το κοινο του.αλλο θεμα το τι θα επελεγα για μενα.πχ ειμαι fun των μχ - τα εχω ζησει λογω κολλητων φιλων κ τα θεωρω αξιοπιστα κ ομορφα, k μαματα , αλλα ο ερωτας μου ηταν παντα τα elise k τα speedster.Η επιλογη μας δεν πρεπει να μας βαζει παροπιδες απεναντι σε αλλους τυπους αυτ/των που εχουν τα δικα τους χαρισματα. ;)

February 27, 2009, 09:43:44 AMReply #221

Offline spoumi

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #221 on: February 27, 2009, 09:43:44 AM »
Θελω να ακουσω την γνωμη σας για το OPEL GT. Ειναι roudster πησωκινιτο με μπλοκε και δηλιτρο τουρμπο κηνητιρα 260 αλογων!! ασε που κατα την γνωμη μου σκιζει απο εμφανηση. η τιμη του einai στα 37κ.. εξαιρετικη τιμη γι'αυτα που προσφερει, φανταστειτε οτι ειναι λιγο ακρηβοτερο απο nc 2.0 και τσαγιαζει ανετα s2000


οι παραπάνω με κάλυψαν για το GT αν και όπως να το κάνουμε εμφανισιακά είναι πολύ επιβλητικό.
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

February 27, 2009, 12:05:34 PMReply #222

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6871
  • Total likes: 1709
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #222 on: February 27, 2009, 12:05:34 PM »
Παντως αμα την ανοιξουμε αυτη την κουβεντα να ξερετε τα εξης.
Αρχικα θα συγκρινουμε
S2000 vs GT μετα επειδη εχουμε ανεβει ψηλα οικονομικα
θα αναφερουμε και Z4 με SLK
το MX5 2.0 γιατι οπως και να το κανουμε σπιτι μας ειναι και θα το παινεψουμε,
ειναι και το πιο διαχρονικο roadster,
καπου θα χωθει και η Boxster μτχ αν και γρηγορα θα ξεχαστει,και επειδη θα
ανακατευτει και ο παραγοντας μουρη, θα μιλησουμε και για κανενα TT στο
τελος, αφου θα εχουμε ξεχασει την πισω κινηση θα αναφερουμε και την Alfa GT 3.2
απο εκει και περα η θα ξεφυγουμε και θα μιλαμε για Ferrari η θα καταληξουμε να μιλαμε
για κουβαδακια τυπου Fiat 500, γιατι οταν εχεις ενα ακριβο αμαξι θες και κατι καθημερινο  :tease:

Εμενα παντως το S ειναι η επιλογη μου δεν θα το αιτιολογησω, απλα θα πω...γιατι ετσι....ετσι και αλλιως σε αυτα τα αμαξια σε οδηγει το παθος και το συναισθημα, η τα λεφτα που σου περισσευουν και τα αλλαζεις καθε 2 χρονια !!!
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

February 27, 2009, 12:18:57 PMReply #223

Offline spoumi

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #223 on: February 27, 2009, 12:18:57 PM »
επίσης μην ξεχνάμε ότι το S2000 είναι αρκετά παλιό αμάξι (η τελευταία του χρονιά στις "βιτρίνες") ενώ το opel GT brand new..
Αυτό πιστεύω δείχνει την αξία του S2000 που μην ξεχνάμε S2000 = Honda = Japan κριτήριο πολύ σημαντικό για μένα..
(γι'αυτό πήρα και το μουχου άλλωστε)
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

February 27, 2009, 12:31:50 PMReply #224

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6871
  • Total likes: 1709
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #224 on: February 27, 2009, 12:31:50 PM »
Ισως και εδω να ειναι η μαγεια αυτου του αυτοκινητου, μετα απο 9 χρονια καταφεραν απλα να το πλησιασουν :)
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio