Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων  (Read 198372 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

February 03, 2010, 09:26:35 PMReply #1425

Offline haris_nc

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1425 on: February 03, 2010, 09:26:35 PM »
Δε νομιζω να αμφιβαλει κανεις πως ειναι καλο αυτοκινητο το scirocco,για την κατηγορια του ειναι μια χαρα,

εγω χαζευω και αυτο
....

Ελπίζω να μείνεις στο κοίταγμα καθώς πρεσβεύει όλα όσα ένα miata αντιπαθεί.  ;D

Οπως το τουρμπο ας πουμε.... :-\

February 03, 2010, 09:38:14 PMReply #1426

Offline pooru ni san

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1426 on: February 03, 2010, 09:38:14 PM »
Και την υποστροφή και το αναίσθητο τιμόνι και τον ανούσιο εντυπωσιασμό και και και...

February 03, 2010, 09:41:05 PMReply #1427

Offline haris_nc

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1427 on: February 03, 2010, 09:41:05 PM »
Και την υποστροφή και το αναίσθητο τιμόνι και τον ανούσιο εντυπωσιασμό και και και...


http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,556.615.html  ;)

February 03, 2010, 09:43:53 PMReply #1428

Offline SchumiMx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1428 on: February 03, 2010, 09:43:53 PM »
Αυτό το αυτοκίνητο το μόνο καλό που έχει κατ' εμέ είναι η πανάκριβη πολύ καλή ανάρτηση του...Βέβαια ένα miata με την ίδια αναλογία kg/hp είναι χρόνια μπροστά...Μην πω για γεωμετρία...

February 03, 2010, 09:48:31 PMReply #1429

Offline haris_nc

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1429 on: February 03, 2010, 09:48:31 PM »
Καμια σχεση με το mx5 φυσικα,αλλα αυτο δεν σημαινει πως ειναι μαπα το αμαξι,oπως και το clio.

February 03, 2010, 09:53:50 PMReply #1430

Offline pooru ni san

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1430 on: February 03, 2010, 09:53:50 PM »
Και την υποστροφή και το αναίσθητο τιμόνι και τον ανούσιο εντυπωσιασμό και και και...


http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,556.615.html  ;)


Nα' ναι καλά ο πολύ καλός κινητήρας του.
Το θέμα είναι πως ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν μπορεί να προσφέρει συγκινήσεις που ένα mx5 ή ακόμη και ένα άλλο καλό προσθιοκίνητο μπορεί. Το τι χρόνο μπορεί να επιτύχει ένα αυτοκίνητο σε μια πίστα ελάχιστα μαρτυρά (ως προς τον ορισμό του σπορ για εμένα) σε σχέση με το τι πράττει σε μια διαδρομή άγνωστη όπου η δύναμη δεν παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο ή τουλάχιστον όσο η ρυθμισιμότητα και πληροφόρηση.
Ως γνωστόν, οι χρόνοι δεν είναι παρά μια ακόμη ένδειξη του τι μπορεί να καταφέρει ένα αυτοκίνητο και όχι η απόδειξη.  :)

February 03, 2010, 09:55:44 PMReply #1431

Offline pooru ni san

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1431 on: February 03, 2010, 09:55:44 PM »
Καμια σχεση με το mx5 φυσικα,αλλα αυτο δεν σημαινει πως ειναι μαπα το αμαξι,oπως και το clio.

Το Clio RS είναι ένα πραγματικά ΑΛΛΟ αυτοκίνητο σε σχέση με το Corsa OPC. Μέρα με τη νύχτα, το Clio είναι αλλού με μόνο αρνητικό το δίλιτρο μοτέρ και όσα αυτό συνεπάγεται στη χώρα μας.

February 03, 2010, 09:59:38 PMReply #1432

Offline General_lee

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1432 on: February 03, 2010, 09:59:38 PM »
Το clio rs ειναι απο τα λιγα καλα συγχρονα gti που εχω οδηγησει υπο σχετικη πιεση (βουνο κλπ) και μαρεσε εξισου με το μιατα. Σε αλλα σημεια περισσοτερο σε αλλα λιγοτερο, αλλα συνολικα σαν εμπειρια ηταν κατι αντιστοιχα πορωτικο. Φανταστικο αυτοκινητο, καμια σχεση με τον ανταγωνισμο.

(βεβαια δεν εχει τα καλα της πισω κινησης, δεν το συζηταμε)

February 03, 2010, 10:03:51 PMReply #1433

Offline haris_nc

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1433 on: February 03, 2010, 10:03:51 PM »
Eγω δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 2,αλλα το οτι εκανε 8.47 (για το corsa μιλαω )  στο ring απο καποιον που μπορει να το οδηγησει οπως πρεπει δεν ειναι τυχαιο,

επισης δεν ειναι τυχαιο οτι πολυ γνωστο 2λιτρο nc με αρκετο χρημα πανω του (σε στησιμο και οχι σε μοτερ) κανει περιπου τον ιδιο χρονο.

Σε καμια περιπτωση δε λεω πως ειναι ενα και αυτο αυτο,αλλα επιμενω πως το αμαξι δεν ειναι για πεταμα!

February 03, 2010, 10:13:55 PMReply #1434

Offline pooru ni san

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1434 on: February 03, 2010, 10:13:55 PM »
Σε καμια περιπτωση δε λεω πως ειναι ενα και αυτο αυτο,αλλα επιμενω πως το αμαξι δεν ειναι για πεταμα!

Ξεκινάω με αυτό: Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι για πέταμα, όλα έχουν το κοινό τους.  :)

Eγω δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 2,αλλα το οτι εκανε 8.47 (για το corsa μιλαω )  στο ring απο καποιον που μπορει να το οδηγησει οπως πρεπει δεν ειναι τυχαιο,

Φυσικά και δεν είναι τυχαίο, το θέμα είναι οι λόγοι για τους οποίους κατάφερε να πραγματοποιήσει τον χρόνο αυτόν είναι από τα στοιχεία που ψάχνεις σε ένα αυτοκίνητο. Ακόμη και το οτι το Astra OPC πραγματοποιεί ταχύτερο χρόνο από το Focus ST ή το Leon Cupra, σημαίνει κάτι; Τα δύο τελευταία είναι κλάσεις ανώτερα αυτοκίνητα για τον οδηγό που του αρέσει να οδηγεί. Το Miata από την άλλη έχει κατασκευασθεί ώστε να πληροί στο 100% τις ανάγκες του ανήσυχου οδηγού, αυτού που δεν ικανοποιείται ή περιορίζεται αν θέλεις στη δύναμη του μοτέρ αλλά τοποθετεί σε ανώτερη κλίμακα την οδηγική αίσθηση, είτε αυτή προέρχεται από τα χειριστήρια-ποδοστήρια είτε από το τιμόνι. Αυτόν που εκτιμά και εκμεταλλεύεται το σολομώντειο ζύγισμα και δεν περιμένει το ESP να τον σώσει σε κάθε στροφή γιατί σπινάρει συνεχώς σε κάθε έξοδο από στροφή.



February 03, 2010, 10:24:41 PMReply #1435

Offline haris_nc

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1435 on: February 03, 2010, 10:24:41 PM »
Και την υποστροφή και το αναίσθητο τιμόνι και τον ανούσιο εντυπωσιασμό και και και...

Eγω ξεκιναω με αυτο( ;)),αν αυτο [υποστροφή και το αναίσθητο τιμόνι] δεν ειναι για πεταμα πιο αμαξι ειναι?

Σε καμια περιπτωση δε λεω πως ειναι ενα και αυτο αυτο,αλλα επιμενω πως το αμαξι δεν ειναι για πεταμα!

Ξεκινάω με αυτό: Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι για πέταμα, όλα έχουν το κοινό τους.  :)

Eγω δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 2,αλλα το οτι εκανε 8.47 (για το corsa μιλαω )  στο ring απο καποιον που μπορει να το οδηγησει οπως πρεπει δεν ειναι τυχαιο,

Αυτόν που εκτιμά και εκμεταλλεύεται το σολομώντειο ζύγισμα και δεν περιμένει το ESP να τον σώσει σε κάθε στροφή γιατί σπινάρει συνεχώς σε κάθε έξοδο από στροφή.




Τωρα αμα ρωτησω για πιο λογο το  nc εχει esp θα γινω κακος?

Και για να κλεισουμε θα συμφωνησω ''όλα έχουν το κοινό τους''

February 03, 2010, 10:46:55 PMReply #1436

Offline pooru ni san

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1436 on: February 03, 2010, 10:46:55 PM »
Bρε συ, τα "υποστροφή και το αναίσθητο τιμόνι και τον ανούσιο εντυπωσιασμό" τα γράφω κυρίως σε σχέση με τα Miata. Ξεκινήσαμε να λέμε τι "αντιπαθεί" ένα miata (ή καλύτερα η Mazda για το miata) αν θυμάσαι.  ;)

Τωρα αμα ρωτησω για πιο λογο το  nc εχει esp θα γινω κακος?

Όχι φυσικά.  ;)
Θέλεις να μου πεις πως ίδια η χρήση του ESP σε ένα μπροστόβαρο με σχεδόν 200 ίππους μονάχα στους εμπρός τροχούς με ένα roadster λιγότερων ατμοσφαιρικών ίππων; Πίστεψε με, η προσοχή στο γκάζι που χρειάζεται στο Corsa για να μην ανοίξει η τροχιά σου (οπότε και να χαλάσεις τη γραμμή σου) είναι κλάσεις ανώτερη σε σχέση με αυτή ενός δίλιτρου MX5.
Επίσης, ESP από ESP διαφέρει. Δοκίμασε αν θέλεις αυτό τoυ Group VAG με αυτό της Mazda στο RX-8 ή των Renault RS με αυτά της υπόλοιπης γκάμας της εταιρείας. Καμία σχέση...

February 04, 2010, 01:17:54 AMReply #1437

Offline SchumiMx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1437 on: February 04, 2010, 01:17:54 AM »
Το ότι ένα αμάξι είναι υποστροφικό δεν είναι απαραίτητα κακό και 2ον και ένα δυνατό πισωκίντο μπορεί να παρουσιάζει υποστροφή.

February 04, 2010, 09:00:44 AMReply #1438

Offline pooru ni san

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1438 on: February 04, 2010, 09:00:44 AM »
Το ότι ένα αμάξι είναι υποστροφικό δεν είναι απαραίτητα κακό και 2ον και ένα δυνατό πισωκίντο μπορεί να παρουσιάζει υποστροφή.

Σημείωση: Εδώ μιλάμε για δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα και όχι γενικά για το τι φαινόμενα μπορούν να παρουσιάσουν κατά τον διαμήκη ή εγκάρσιο άξονα δύο αυτοκινήτων.

February 04, 2010, 09:20:22 AMReply #1439

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων
« Reply #1439 on: February 04, 2010, 09:20:22 AM »
Χτες οδήγησα το καινούριο Ibiza FR, τουρμποκομπρέσορας, 150 ίπποι, 7άρι DSG. Πολύ γρήγορο, ροπή από το πουθενά να σου κοπανιέται ο σβέρκος στο προσκέφαλο, σασμάν που αλλάζει στο νυσταλέο mode ταχύτερα από πωρωμένο καμμένο κοντράκια... αλλά σπορ δεν το λες σε καμία περίπτωση. Φαντάζομαι ότι κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για το Scirocco. Ευχάριστο, αποτελεσματικό, ξεκούραστο, αλλά όχι σπορ.