Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]  (Read 156022 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

February 02, 2010, 12:06:44 PMReply #30

Offline Ξάδελφος

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #30 on: February 02, 2010, 12:06:44 PM »
Εγω αυτο που συμπεραινω σε οτι φορουμ και να διαβασω απο οποια χωρα για οποια γενεια μιατα το κοινο παραπονο ειναι το εξης..."εχει λιγα αλογα θελω παραπανω". Ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβουν?. Μιατα πουλαν όχι 206CC.

Η άποψη μου ακολουθεί:  :angel:

Πιστεύω ότι αρχικά με το ΝΑ που είναι πούπουλο, η αρχική δύναμη (115?) ήταν καλή. Άσε που ήταν στην αρχική φάση το αυτοκίνητο. Στο ΝΒ πιστεύω άρχισε να φαίνεται η "αδυναμία", η οποία δεν είναι αδυναμία, αλλά ένα ορισμένο κοινό θα ήθελε λίγο παραπάνω. Στο ΝΒ θα μπορούσε να μπει ένα κομπρεσσοράκι μαμά σε 0.4-0.5 bar, ώστε να υπάρχει δύναμη και να μην χάνεται η γραμμικότητα. Κιτ υπάρχουν άπειρα στην αγορά (λες και θα το έψαχναν πολύ). Βέβαια η τιμή θα ξέφευγε ακόμα πιο πολύ (εγώ θεωρώ το μξ ακριβό σαν αυτοκίνητο). Από την άλλη με το NC, πάλι θα μπορούσε να έχει παραπάνω δύναμη με τον ένα (ατμόσφαιρα) ή με τον άλλο (υπερτροφοδότηση) τρόπο. Νομίζω ότι δύο είναι οι λόγοι που θα απέτρεπαν κάτι τέτοιο:

1)Το κόστος: είτε με τον ένα, είτε με τον άλλο τρόπο αν ανέβαινε το μξ 30 άλογα θα ανέβαινε και 5-8 χιλιάδες ευρώ (λέμε τώρα) και αυτό θα το έκανε πανάκριβο.

2)Οι αγοραστές του: το μξ εδώ όπως είναι και θέλει τη σύνεσή του, το φαντάζεσαι τούρμπο πχ? Και ο κάθε ένας από εμάς θα έκανε ότι κάνει και ο ιδιοκτήτης του γκολφ. ένα προγραμματάκι και τσαααααακ! Πάρε άλλα 30! Και αν τουρμπίζει απότομα μέσα στη στροφή ποιος "καθημερινός" οδηγός θα το κρατήσει? Και θα λένε μετά σκοτώστρα το μξ.
Και τοτε το ΝΑ αργο ηταν.Δε το λες πουπουλο ενα διθεσιο αμαξι κοντα στον τονο.
Στο ΝΒ που τα χρονια περασαν και η μαζντα συνεχισε να χρησιμοποιει τον ιδιο σε μεγαλο βαθμο κινητηρα και ιπποδυναμη τ αμαξι φαινεται ακομη πιο αργο
Κομπρεσορακι γιατι ,δε μιλησα για μετατροπη...Η τογιοτα με το MR2 ή h Ηοnda με το vtec δεν ειχαν κανενα κομπρεσορα .
Στις μερες μας ενα ΝΑ ΝΒ δε χρειαζεται 5-8 χιλιαδες για ν ανεβει 30 αλογα.
Το ΜΧ δε θελει καμια συνεση οπως το εννοεις ειναι πολυ πολυ πιο φιλικο και προβλεψιμο απο σχεδον οοολα τα πισωκινητα.
Τα περισσοτερα πισωκινητα που βλεπω στα DVD drift ειναι τουρμπo ή κομπρεσορατα.Αν δεν ξερεις οτι και να χεις θα τσακιστεις αν το τραβηξεις στα ακρα.Τ αμαξι δεν κανει τον οδηγο αλλα ο καλος ο οδηγος κανει το καλο αμαξι καλυτερο.
Επιμενω το μελανο σημειο των μιατα ειναι ο κινητηρας α ναι ..και τα καθισματα.αυτα.

February 02, 2010, 12:22:16 PMReply #31

Offline george 1323

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #31 on: February 02, 2010, 12:22:16 PM »
Παιδια ολα αυτα ειναι κοστος για την mazda κ η παραπανω δυναμη κ τα καθισματα κτλπ.Οι ανθρωποι προσπαθουν να εχουν ενα καλο αποτελεσμα με οσο το δυνατον χαμηλοτερο κοστος.... 8)

February 02, 2010, 12:25:32 PMReply #32

Offline Ξάδελφος

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #32 on: February 02, 2010, 12:25:32 PM »
Δηλαδη εν ακαθισμα με πιο ψηλα το προσκεφαλο και πιο μεγαλα πλαινα θα εκανε το κοστος απαγορευτικο...Δηλαδη ενα καθισμα στο peugeot 307(που ειναι καταπληκτικο καθισμα σε πλευρικη στηριξη εχει ακριβοτερα καθισματα απο ενα miata ΝΑ ΝΒ ?.

February 02, 2010, 12:27:19 PMReply #33

Offline gianic

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #33 on: February 02, 2010, 12:27:19 PM »
Αν το nc εβγαινε με το 2.3T και τα αναλογα περιφερειακα για να υποστηριξουν τη δυναμη του θα ηταν φοβερο αυτοκινητο.

Το nb βγηκε με 170 αλογα turbo, αλλα σκληροπυρηνικο δεν το ελεγες.

Προσωπικα μ'έχει εντυπωσιασει το αμαξι και αυτο μπορει να το διαπιστωσει οποιος θελει στο δικο μου, οτι παρολο τα 300+ το αμαξι ειναι προβλεψιμο παντου και παντα. Η mazda εκανε φοβερη δουλεια στο nb, οσο αφορα τον τομεα της προοδευτικοτητας.
Για εμενα το mx5 ειναι απο τα αυτοκινητα που σε κανουν μαγκα οδηγο.

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

February 02, 2010, 12:32:45 PMReply #34

Offline george 1323

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #34 on: February 02, 2010, 12:32:45 PM »
Δηλαδη εν ακαθισμα με πιο ψηλα το προσκεφαλο και πιο μεγαλα πλαινα θα εκανε το κοστος απαγορευτικο...Δηλαδη ενα καθισμα στο peugeot 307(που ειναι καταπληκτικο καθισμα σε πλευρικη στηριξη εχει ακριβοτερα καθισματα απο ενα miata ΝΑ ΝΒ ?.
Απευθυνεται σε ενα μεσο οδηγο που δεν τον ενδιαφερει η πλευρικη στηριξει τοσο πολυ οσο η αισθητικη του καθισματος αυτου.... :'(

February 02, 2010, 12:40:41 PMReply #35

Offline Basilmx5

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #35 on: February 02, 2010, 12:40:41 PM »
Δηλαδη εν ακαθισμα με πιο ψηλα το προσκεφαλο και πιο μεγαλα πλαινα θα εκανε το κοστος απαγορευτικο...Δηλαδη ενα καθισμα στο peugeot 307(που ειναι καταπληκτικο καθισμα σε πλευρικη στηριξη εχει ακριβοτερα καθισματα απο ενα miata ΝΑ ΝΒ ?.
Απευθυνεται σε ενα μεσο οδηγο που δεν τον ενδιαφερει η πλευρικη στηριξει τοσο πολυ οσο η αισθητικη του καθισματος αυτου.... :'(
:???:

February 02, 2010, 12:42:28 PMReply #36

Offline Ξάδελφος

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #36 on: February 02, 2010, 12:42:28 PM »
Δηλαδη εν ακαθισμα με πιο ψηλα το προσκεφαλο και πιο μεγαλα πλαινα θα εκανε το κοστος απαγορευτικο...Δηλαδη ενα καθισμα στο peugeot 307(που ειναι καταπληκτικο καθισμα σε πλευρικη στηριξη εχει ακριβοτερα καθισματα απο ενα miata ΝΑ ΝΒ ?.
Απευθυνεται σε ενα μεσο οδηγο που δεν τον ενδιαφερει η πλευρικη στηριξει τοσο πολυ οσο η αισθητικη του καθισματος αυτου.... :'(
:???:
μην απορεις καθολου.Με εργοστασιακα δεδομενα..ειναι καταπληκτικα.

February 02, 2010, 12:42:41 PMReply #37

Offline xenos

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #37 on: February 02, 2010, 12:42:41 PM »
Και τοτε το ΝΑ αργο ηταν.Δε το λες πουπουλο ενα διθεσιο αμαξι κοντα στον τονο.

Να πω την αλήθεια δεν έχω οδηγήσει ΝΑ, οπότε μάλλον θα έχεις δίκιο σε αυτό.

Κομπρεσορακι γιατι ,δε μιλησα για μετατροπη...Η τογιοτα με το MR2 ή h Ηοnda με το vtec δεν ειχαν κανενα κομπρεσορα .

Για μαμά έλεγα και εγώ να έβγαινε έτσι. Δυστυχώς η μάζντα δεν μας έχει συνηθίσει σε γρήγορα ατμοσφαιρικά μοτέρ απ όσο θυμάμαι. Η honda έχει τα (i)vtec, η toyota έχει βγάλει θαυμάσια ατμοσφαιρικά πχ. beams, 1.6 silver/blacktop 4πετάλουδο και η nissan αυτά τα ωραία γρήγορα (vvl?  :????: ), χώρια τα τουρμπάτα. Η μάζντα τι? που? πότε? (εκτός rx που είχε τρελά κουσούρια)

Το ΜΧ δε θελει καμια συνεση οπως το εννοεις ειναι πολυ πολυ πιο φιλικο και προβλεψιμο απο σχεδον οοολα τα πισωκινητα.

Εννοώ αν έβγαινε υπερτροφοδοτούμενο.  ;)
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

February 02, 2010, 12:43:31 PMReply #38

Offline Basilmx5

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #38 on: February 02, 2010, 12:43:31 PM »
Δηλαδη εν ακαθισμα με πιο ψηλα το προσκεφαλο και πιο μεγαλα πλαινα θα εκανε το κοστος απαγορευτικο...Δηλαδη ενα καθισμα στο peugeot 307(που ειναι καταπληκτικο καθισμα σε πλευρικη στηριξη εχει ακριβοτερα καθισματα απο ενα miata ΝΑ ΝΒ ?.
Απευθυνεται σε ενα μεσο οδηγο που δεν τον ενδιαφερει η πλευρικη στηριξει τοσο πολυ οσο η αισθητικη του καθισματος αυτου.... :'(
:???:
μην απορεις καθολου.Με εργοστασιακα δεδομενα..ειναι καταπληκτικα.
Δεν απορω για σενα εξαδελφε για τον απο πανω απορω(george1323) που δεν προσεχει τι διαβαζει.... :P :P
Προσωπικα καμια σχεση τα καθισματα του 307 του γρηγορου (τουλαχιστον σαυτο εχω μπει,ανωτερα) με αυτα του μιατα....
« Last Edit: February 02, 2010, 12:45:33 PM by Basilmx5 »

February 02, 2010, 12:45:01 PMReply #39

Offline Ξάδελφος

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #39 on: February 02, 2010, 12:45:01 PM »
Ναι ρε κανενα προβλημα.Δεν παρεξηγιεμαι. Ετυχε ν αχω και τα δυο αμαξια τον ιδιο καιρο και πραγματικα καθε φορα που εβγαινα απ το παιζω κι εμπαινα στο μιατα αυτο σκεφτομουν αφου γατζωνομουν απο ταπετσαρια και κεντρικη κονσολα.τεσπα

February 02, 2010, 12:52:06 PMReply #40

Offline nmwisima

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #40 on: February 02, 2010, 12:52:06 PM »
καθε φορα που εβγαινα απ το παιζω κι εμπαινα στο μιατα αυτο σκεφτομουν

 :moutza:

February 02, 2010, 12:52:55 PMReply #41

Offline SchumiMx5

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #41 on: February 02, 2010, 12:52:55 PM »
Εγω πάλι πιστεύω πως το παν είναι το αγοραστικό κοινό.Κατά την δική μου άποψη,καλά είναι και τα ατμοσφαιρικά για την  :girlie: η τον  :coolio:που θέλει να πάρει το αμάξι για βόλτες και για να ανοίγει την οροφή και δεν το νοιάζει τπτ παραπάνω,αλλά φέρε ρε φίλε και το mazdaspeed...Από την άλλη,θα σου πει ναι έφερα turbατα πισωκίνητα από τo '79 μέχρι το '95 (βλ. rx7) και τι έγινε? οι πωλήσεις που έκανε στο ελλάδα ήταν  :'( .Μιλάμε για μονο 6 αυτοκίνητα αν δεν κάνω λάθος το '95.Ασε δε που τα μισά γινόντουσαν τροπέτο...Είχε βέβαια και τιμή λίγο τσιμπάουα...

February 02, 2010, 12:55:27 PMReply #42

Offline Ξάδελφος

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #42 on: February 02, 2010, 12:55:27 PM »
καθε φορα που εβγαινα απ το παιζω κι εμπαινα στο μιατα αυτο σκεφτομουν

 :moutza:
ημουν σιγουρος ,στην ειχα στημενη στη γωνια....οοοοοουυυυυ ρεεεε. χαχαααα τσιμπας αμεσως.

February 02, 2010, 12:57:33 PMReply #43

Offline Basilmx5

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #43 on: February 02, 2010, 12:57:33 PM »
Εγω πάλι πιστεύω πως το παν είναι το αγοραστικό κοινό.Κατά την δική μου άποψη,καλά είναι και τα ατμοσφαιρικά για την  :girlie: η τον  :coolio:που θέλει να πάρει το αμάξι για βόλτες και για να ανοίγει την οροφή και δεν το νοιάζει τπτ παραπάνω,αλλά φέρε ρε φίλε και το mazdaspeed...Από την άλλη,θα σου πει ναι έφερα turbατα πισωκίνητα από τo '79 μέχρι το '95 (βλ. rx7) και τι έγινε? οι πωλήσεις που έκανε στο ελλάδα ήταν  :'( .Μιλάμε για μονο 6 αυτοκίνητα αν δεν κάνω λάθος το '95.Ασε δε που τα μισά γινόντουσαν τροπέτο...Είχε βέβαια και τιμή λίγο τσιμπάουα...
Εδω φερνανε τα nc κ δεν παιζανε mp3 οταν κ η γιαγια μου εχει μαθει να χειριζεται mp3 player, κ εμεις τωρα λεμε για καθισματα?
Ολα θα μπορουσαν να τα φερουν απλα η Μαζντα στην Ελλαδα ειναι λιγο γιουχου...

February 02, 2010, 01:16:55 PMReply #44

Offline bill_viper

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 2762
  • Total likes: 79
  • Gender: Male
  • In luv with my little κουμπαρά
    • Dedousis.com
Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#5]
« Reply #44 on: February 02, 2010, 01:16:55 PM »
Ξάδελφε ίσως ήταν το SwiftClub με τα παλιά τα GTi (πριν διαλυθεί το club).

Ο ορισμός του γκαντέμη είμαι, πήγα σήμερα να κλείσω το SVP κι ότι είχε πωληθεί! Δεν το πιστεύω ρε γαμώτο... :(
Βye-bye my sweet Miata... :(