Αν και το ευχάριστο είναι πως κι εγώ παρέλαβα - εν τέλει - από Ιαπωνία χωρίς το καπέλο του τελωνείου, το κατάστημα που επέλεξα για τη συναλλαγή αποδείχθηκε επιεικώς τραγικό σε εξυπηρέτηση.
Ιστοσελίδα:
www.jdm-planet.com Μετά το συμβάν που είχα με το custom παγούρι του fl22 και του ψυγείου, αποφάσισα να αφήσω τους πειραματισμούς και να επιστρέψω σε oem κατάσταση/δοχείο.
Ψάχνοντας να βρω κάτι συμφέρον, ώστε να μην πληρώσω ~100€ το oem, που ζητούσαν από Ελλάδα/Ευρώπη, βρήκα το εν λόγω online καταστημα, που εμπορεύεται τόσο εργοστασιακά, όσο και aftermarket parts για γιαπωνέζικα αυτοκίνητα.
Το παγούρι (με την oem τάπα) εμφανιζόταν σε απόθεμα, τελικό κόστος 54€, οπότε δεν το πολυσκέφτηκα.
Αυτόματη πληρωμή μέσω PayPal στις 4 Δεκεμβρίου, 2 emails επιβεβαίωσης από το κατάστημα για λήψη της παραγγελίας και της πληρωμής και ξεκινάει η αναμονή.
Περνάνε οι μέρες, οι γιορτές, φτάνουμε 14 Ιανουαρίου, καμία απόκριση σε 2 emails που έχω ήδη στείλει στο email της εξυπηρέτησης πελατών του καταστήματος για κάποιο tracking number ή οποιαδήποτε ενημέρωση και ανοίγω case στο PayPal.
Ως δια μαγείας και χωρίς να μπουν στον κόπο να απαντήσουν στο email, στο οποίο τους ζητάω ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων, μου έρχεται ειδοποίηση για ένα tracking number από dhl japan, για εντοπισμό του αντικειμένου στην Οσάκα, με προορισμό τη Φραγκφούρτη.
Κατά τα λοιπά, πλήρης αδιαφορία στην επικοινωνία του case στο PayPal, απαντήσεις κατά πάσα πιθανότητα αυτοματοποιημένες, ώσπου 24 Ιανουαρίου, παραλαμβάνω με dhl express το δέμα με το δοχείο. Καμία ειδοποίηση για τελωνείο.
Οπότε ναι μεν όσον αφορά το επιπλέον κόστος, ίσως όντως είναι πλέον σε ισχύ μεταξύ Ε.Ε. και Ιαπωνίας, αλλά από το εν λόγω κατάστημα, παρόλο που διαθέτει μια ατέλειωτη λίστα από επώνυμα parts, καμία αλλη αγορά για μένα, με αντιμετώπιση πελάτη απαράδεκτη και μόνο με τον μπαμπούλα του PayPal κατάφερα να παραλάβω και να μην κλαίω τα λεφτά μου.