!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Γενικά περί Mx-5 > Mx-5 και Internet

Μεταχειρισμενο 1.8nc vs 1.8 nbfl

(1/3) > >>

Soultz:
Καλησπέρα,  με αφορμή έρευνα αγορας για μεταχειρισμένο nbfl 1.8, διαπιστώνει κανείς ότι κατά διαστήματα ζητουνται πραλογα ποσα για αυτοκίνητα με 250k klm, η εμφανώς παρατημένα η αγορά nc 1.8 φαίνεται πιο λογική και με πληθώρα επιλογών. Ειναι σημαντικά πιο αργό το nc 1.8? Με δεδομένο ότι θα τοποθετηθεί μπλοκε, και μια πιο σφιχτή ανάρτηση εχει ανάλογο fun factor? Μπορει να σπάει την πρόσφυση με ανάλογη ευκολία ενός nbfl 1.8; ρωταω καθώς εδω μεσα πολλοί μπο ρέει να έχετε εμπειρία και απο τα δυο.

harisport:
Πανω κατω, σε ευθεια, πανε μαζι. Αλλοι λενε οτι το nc ειναι λιγο πιο μπροστα, αλλοι οτι ειναι πιο πισω. Τι nc πρεπει να εχει παραπανω ροπη και μπορει για πλακα, με ενα μπλοκε και αυτο οπως εχει και το 18αρι νβ, να κανει ο,τι θες σε πλαγιολισθηση αλλα και στην πιστα. Πλεον που ειναι σε κοντινες τιμες ενα αμαξι 20ετιας με ενα nc 10ετιας, θα κοιταζα να εδινα κατι παραπανω και να παρω nc ξεκαθαρα. Με ενα μπλοκε απο rx8 ( ειναι vfm) που θα κοντυνει και θα αρπαζει πιο ευκολα , μια ωραια αναρτηση γιατι η εργοστασιακη ειναι πολυ μαλακη, και ενα καλο λαστιχο το αμαξι ειναι ετοιμο.

panos2171:
Φαντάζει πολύ καλύτερη επιλογή η αγορά ενός NC. Το nb πλέον είναι αρκετά παλιό, ακόμη και τα τελευταία μοντέλα κοντεύουν τα 17 με τις τιμές όπως και εσύ είδες να μην πέφτουν.

Nitroking:
Καταρχας εξαρταται τι σου παει στο ματι πιο πολυ. Αν σου ειναι το ιδιο και σε νοιαζει να ειναι πιο καινουργιο πας σε NC.

Αν ομως εισαι πιο πολυ του κλασικου design της mazda πας σε NB. Αν σκεφτεσαι να βελτιωσεις στο μελλον, το ΝΒ ειναι μονοδρομος με απειρες επιλογες, δοκιμασμενες, ευκολες λυσεις..

matt21:
Αν μιλάμε για 18ρι nbfl Sporty είναι μακράν καλύτερο από ένα 18ρι NC, φοράει ήδη 6άρι σασμάν, φοράει ήδη μπλοκέ Torsen, έχει ήδη δεσίματα και ανάρτηση. Και ίσως είναι λίγο πιο γρήγορο τόσο λόγω του μεταβλητού όσο και του κοντύτερου 6ριου. (μιλάμε για αντίστοιχη κατάσταση βέβαια, όχι για ρετάλι sporty και nc σε καλή κατάσταση ούτο το ανάποδο)

Oπως είπε πολύ σωστά ο Nitro είναι το τι θες να κάνεις. Αν θες ένα αμάξι βολτάδικο για να ξεσκεπάζεις και να σουλατσάρεις το nc είναι μονόδρομος, είναι πιο καινούργιο, εξίσου αξιόπιστο, αλλά τα 2 αμάξια τα χωρίζει σχεδόν μία 10ετία (μη σου πω 2) αν είσαι μέσα στο να σκαλίσεις και να βελτιώσεις το NB σου προσφέρει ένα τεράστιο πεδίο επιλογών και είναι σχολείο στο να μάθεις πράγματα. Εννοείται ότι και το NC παίρνει βελτίωση, αλλά το NB έχει ένα ωραίο purity.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version