18 χρονών και εγώ πήρα το πρώτο μου mx-5. 18 παρά
Πρώτον δεν είσαι ταξί, δεν γίνεται στα 18 σου να επιλέγεις αυτοκίνητο απο τον αριθμό των θέσεων, εκτός φυσικά και αν υπάρχουν όντως ανάγκες (παιδί, γονιός με κινητικό πρόβλημα κλπ).
Ξεκινάω έτσι επειδή καταλαβάινω ότι για να κοιτάς mx5 στα 18 σου σκέφτεσαι κυρίως την κ***α σου.
Μια χαρά θα τα βολέψετε με τους φίλους, σε αυτή την ηλικία, κάποιοι θα χουν αμάξι. 4θέσιο, θα πηγαίνεις μαζί τους ή θα τσιμπάς τον 5ο-6ο της παρέας και θα πηγαίνετε κάμπριο. Και στο κάτω κάτω είναι κρίμα για τις 5 φορές το χρόνο που όντως δεν θα χωράτε, να οδηγείς καμιά ηλεκτρική σκούπα.
Ελπίζω να χεις λίγο backup από την οικογένεια (ή αν εργάζεσαι ήδη) και να μην το πάρεις τσίμα τσίμα σε χρήματα. Θα βοηθήσει αρκετά, για μένα θα ήταν ανασταλτικός παράγοντας να το πάρω και αυτό να είναι "πάνω από τις δυνατότητές μου".
Θα σαι γύρω στα 40% πάνω σε κόστη σε σχέση με ένα i10 για βενζίνες/χρήση/service/τέλη κλπ για 15-20k klm/year. (όπως περίπου εγώ το αισθάνθηκα, δεν έχω κάνει υπολογισμούς.)
Το κυριότερο ερώτημα είναι ένα. Σου αρέσει η οδήγηση ή νομίζεις ότι σου αρέσει η οδήγηση; Αν γουστάρεις να πιάνεις 200 στην ευθεία, μπορεί και να τα πιάνεις, αλλά πάρε άλλο αμάξι. Αν το κάμπριο είναι μεγάλος παράγοντας, γ***άει είναι η αλήθεια!
Αν σου αρέσει λοιπόν η οδήγηση, είναι πολύ καλό entry car σε αυτά τα χρήματα. Λογικά το καλύτερο. Και δεν είναι μόνο entry car.
Το μαγικό είναι οτί και να μη σου αρέσει αυθεντικά η οδήγηση, θα σε κάνει εν τέλει αυθεντικό, αν του δώσεις λίγο χρόνο.
Μπράβο ρε μάζντα
Τα "είναι επικίνδυνο σαν πρώτο αμάξι" τα ακού βερεσέ γιατί θα προσέχεις ε, ειδικά σε βροχή. Και θα το χεις καλοσυντηρημένο, λάστιχα, φρένα.
Να κοιτάξεις πρώτα να μάθεις το αυτοκίνητό σου και μετά πως θα το βελτιώσεις. Να μάθεις πως να καθαρίζεις τις υδροροές πριν βρείς την ιδανική εισαγωγή.
Και όταν μεγαλώσεις θα θες να πάρεις και ένα στο/η γιό/κόρη σου (ααατσααά πολίτικαλυ κορέκτ). Και δεν θα ξέρεις και τι αμάξι να πάρεις μετά. Αυτό είναι ένα πρόβλημα αλλά λύνεται παίρνοντας άλλο mx-5.
Αν μπορείς κάντο.