Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Ποσο πιθανο ειιναι να αυξηθει μελλοντικα η αξια των NC 20th anniversary?  (Read 22920 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

July 31, 2019, 04:45:28 AM

Offline dim-mx5

Μια σκεψη που κανω.Σχετικα με το αν θα αυξηθει η αξια μελλοντικα των 20th anniversary.Τι λετε?
Εγω απο την μια σκεφτομαι οτι δεν εχει κατι το ιδιαιτερο σε εξτρα, περα απο τις (ωραιες) 17αρες ζαντες τα ιδιαιτερα χρωματα μπλε κοκκινο λευκο σε αμαξωμα ταμπλο και roll bar.Και τα νικελ.
Απο την αλλη oτι ειναι σχετικα λιγα αυτα που εχουν κυκλοφορησει (2000) οταν ηταν 7500 τα 10h anniversary, 3000 τωρα τα 30th του 2019.Αν και δεν ξερω μηπως ειναι πολλα τα 2000 που βγηκαν, για να θεωρηθει συλλεκτικο αργοτερα, αφου αλλες εκδοσεις (πχ nb coupe με 150) ειχαν πολυ λιγοτερα. (εδω μια λιστα με ολες τις special editions, δεν ξερω αν ειναι εγκυρο παντως)
https://www.mx5international.com/ressources/ssp

July 31, 2019, 10:21:29 AMReply #1

Offline spoumi

Δεν θυμάμαι και πολύ καλά αν είχε κάτι παραπάνω το 20th anniversary σε εξοπλισμό και δεν ξέρω τι έχει το 30th εκτός από το χρώμα αλλά το 10th είχε 6άρι μπλοκέ και άλλα τέτοια σημαντικά καλούδια που είχαν μόνο τα sporty mk2.5 οπότε ήταν κάτι που άξιζε.

Τα χρώματα του 20th δε νομίζω ότι είναι διαφορετικά από τα κανονικά κόκκινο λευκό και μπλε του ncfl. Ίσως το μπλε να μην υπήρχε σε απλή έκδοση αλλά τα λευκό και κόκκινο νομίζω είναι τα κανονικά του χρώματα.

Με λίγα λόγια δε βρίσκω κάποιο λόγο να κρατάει τιμή ένα 20th περισσότερο από ένα 2λιτρο sport ή ακόμα καλύτερα ένα niseko.
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

July 31, 2019, 10:57:27 AMReply #2

Offline harisport

Το 20 anniversary εκτος εχει την εσωτερικη φασα και τα καπακια του rollbar στο χρωμα του αμαξωματος, εχει esp, αλλους πλαινους καθρεπτες εκτος αν ετσι ειναι ολα τα fl, προβολακια, νικελακια μπροστα στη σιτα και σε 1-2 σημεια ακομα και νομιζω μεταλλικα πενταλ. Επισης το μπλεαυτης της εκδοσης δεν κυκλοφορει σε απλη εκδοση

July 31, 2019, 10:58:00 AMReply #3

Offline SteliosR

Επίσης οι τιμές καθορίζονται από την ζήτηση και προσφορά.

Χωρίς πλάκα αν η ευρύτερη αγορά "ανέβει" με την νέα κυβέρνηση, είμαι σίγουρος θα επηρεάσει και την αγορά αυτοκινήτου.
MY07 Brilliant Black
ECU Reflash
4-1 Custom Header 63.5 midpipe
Skuzzle TorqIntake
Tochigi Fuji LSD x 4.1 FGR
Meister CRD
Rota Titans 17x8 ET42
Federal RS-R 215/45/17
RX8 Sway Bars
RX8 Brakes- Hawk Plus pads

July 31, 2019, 11:24:56 AMReply #4

Offline Vidias

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 851
  • Total likes: 408
  • Gender: Male
  • τα γουστα και τα λαθη,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
...10th είχε 6άρι μπλοκέ και άλλα τέτοια σημαντικά καλούδια που είχαν μόνο τα sporty mk2.5 οπότε ήταν κάτι που άξιζε.

Σωστα.Για την ακριβεια στο 10AE πρωτοφορεθηκαν,και μετα τα περασαν στο Σπορτι,Σπυρο...
NB SPORTY 7/2004

ENGINE: AutoExe Ram-Air Intake-AutoExe Spark Wires-Βoubis Reprofiled Cams-Koyo R-Core Radiator-Beatrush Cooling Panel-Maxim Works Header+Catalyst-Custom 57mm mid pipe-AutoExe back-box-IL Motorsport Engine Mounts.
TRANSMISSION: Exedy Flywheel-Custom 1.6 Clutch-T2 Torsen
WHEELS-TYRES-BRAKES: Enkei RPF1 15x8-Yokohama AD08R 205/50/15-Muteki lugs
SUSPENSION: Jamsport Revalved Oem Bilstein-AutoExe springs-H&R Sways-AutoExe front end links
BRACES: Frame Rails-AutoExe front+rear strut braces-Kenauto Rear Frame-Arrow in Fenders-AutoExe Front Member-Beatrush P.P.F-Hoods.gr Rollbar
INTERIOR: Thermo-Insulated Cabin-Roadster 6 O'clock Cluster-Scuff Plates-Trunk Carpet-OEM Red Stiched Steering Wheel-Handbrake-AutoExe Red Stitched Knob-IL Motorsport Pedal Set-Kenwood 2Din Head Unit .
EXTERIOR: RS Factory Stage Replica Front Lip-Clear Reflectors-Side Repeaters-Black Painted Brake Calipers.

July 31, 2019, 11:32:47 AMReply #5

Offline spoumi

Το 20 anniversary εκτος εχει την εσωτερικη φασα και τα καπακια του rollbar στο χρωμα του αμαξωματος, εχει esp, αλλους πλαινους καθρεπτες εκτος αν ετσι ειναι ολα τα fl, προβολακια, νικελακια μπροστα στη σιτα και σε 1-2 σημεια ακομα και νομιζω μεταλλικα πενταλ. Επισης το μπλεαυτης της εκδοσης δεν κυκλοφορει σε απλη εκδοση

Όλα τα FL είχαν dsc νομίζω και οι πλαινοί καθρέφτες έχουν να κάνουν με το facelift και όχι με την έκδοση.

Για μένα πιο αξιόλογη έκδοση είναι η Launch Edition του nc1 που είναι και αυτή αριθμημένη παρά το 20th.
Αυτά περί αξίας γιατί διαφορετικά είναι ό,τι αρέσει στον καθένα.

Και αφού μιλάμε για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο το αν θες κερδίσεις 1-2Κ σε μία τυχόν μεταπώληση (και πολλά λέω) δε νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι βασικό κριτήριο της αγοράς.
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

July 31, 2019, 05:55:35 PMReply #6

Offline dim-mx5

Δεν θυμάμαι και πολύ καλά αν είχε κάτι παραπάνω το 20th anniversary σε εξοπλισμό και δεν ξέρω τι έχει το 30th εκτός από το χρώμα αλλά το 10th είχε 6άρι μπλοκέ και άλλα τέτοια σημαντικά καλούδια που είχαν μόνο τα sporty mk2.5 οπότε ήταν κάτι που άξιζε.

Τα χρώματα του 20th δε νομίζω ότι είναι διαφορετικά από τα κανονικά κόκκινο λευκό και μπλε του ncfl. Ίσως το μπλε να μην υπήρχε σε απλή έκδοση αλλά τα λευκό και κόκκινο νομίζω είναι τα κανονικά του χρώματα.

Με λίγα λόγια δε βρίσκω κάποιο λόγο να κρατάει τιμή ένα 20th περισσότερο από ένα 2λιτρο sport ή ακόμα καλύτερα ένα niseko.
Στο 30th υπαρχουν σιγουρα πανακριβες ζαντες (rays) που απο οσο εχω ψαξει δεν τις εχει βαλει η mazda σε αλλο nd εκτος απο τα αγωνιστικα mx5 cup.
Recaro - brembo εχει βαλει και σε αλλα διλιτρα, νομιζω οτι υπαρχει και επιλογη ως εξτρα σε καποιες εκδοσεις το πακετο recaro brembo bbs. Eπισης το 30th εχει και αναρτηση bilstein, δεν ξερω αν υπαρχει στανταρ σε αλλα διλιτρα.

Στο 20th ναι εχεις δικιο ειχα κανει λαθος με τα δυο χρωματα,νομιζω το λευκο και το κοκκινο ηταν ολοιδια με τις απλες εκδοσεις (crystal white pearl-true red) και το μπλε (aurora blue αυτο που μοιαζει με το χρωμα των impreza) το ειχε μονο το 20th ενω τα απλα ειχαν πιο σκουρο, το stormy blue mica.Γενικα μαλλον εχεις δικιο και δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο τα χρωματα , αν εξαιρεσεις το aurora blue που δειχνει εντυπωσιακο.

July 31, 2019, 06:09:00 PMReply #7

Offline dim-mx5

Το 20 anniversary εκτος εχει την εσωτερικη φασα και τα καπακια του rollbar στο χρωμα του αμαξωματος, εχει esp, αλλους πλαινους καθρεπτες εκτος αν ετσι ειναι ολα τα fl, προβολακια, νικελακια μπροστα στη σιτα και σε 1-2 σημεια ακομα και νομιζω μεταλλικα πενταλ. Επισης το μπλεαυτης της εκδοσης δεν κυκλοφορει σε απλη εκδοση

Όλα τα FL είχαν dsc νομίζω και οι πλαινοί καθρέφτες έχουν να κάνουν με το facelift και όχι με την έκδοση.

Για μένα πιο αξιόλογη έκδοση είναι η Launch Edition του nc1 που είναι και αυτή αριθμημένη παρά το 20th.
Αυτά περί αξίας γιατί διαφορετικά είναι ό,τι αρέσει στον καθένα.

Και αφού μιλάμε για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο το αν θες κερδίσεις 1-2Κ σε μία τυχόν μεταπώληση (και πολλά λέω) δε νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι βασικό κριτήριο της αγοράς.
Launch edition NC1 εννοεις το κοκκινο διλιτρο με τα νικελ που εβγαλε αμεσως οταν ξεκινησε η παραγωγη του nc, τελος 2005 αρχες 2006? Aυτο εδω? https://www.car.gr/23670058-mazda-mx-5
Εχω δει πολλες αγγελιες στο car και μου κανει εντυπωση η χαμηλη τιμη που εχουν.6-7 κ συνηθως, το πολυ 8, ιδιες τιμες η ακομα και πιο χαμηλες απο 1800αρια, και πρεπει να εχουν μπει πανω απο 15-20 αμαξια τα τελευταια χρονια στο car, σχεδον ολα σε αυτες τις τιμες.Μπορει να λεω βλακειες τωρα, αλλα μια σκεψη που ειχα κανει ηταν μηπως (ως εκδοση που κατασκευαστηκε μαζι με τα πρωτα nc) ειχε παρουσιασει καποια προβληματα και γιαυτο κρατα χαμηλες τιμες

July 31, 2019, 06:50:36 PMReply #8

Offline dim-mx5

Το 20 anniversary εκτος εχει την εσωτερικη φασα και τα καπακια του rollbar στο χρωμα του αμαξωματος, εχει esp, αλλους πλαινους καθρεπτες εκτος αν ετσι ειναι ολα τα fl, προβολακια, νικελακια μπροστα στη σιτα και σε 1-2 σημεια ακομα και νομιζω μεταλλικα πενταλ. Επισης το μπλεαυτης της εκδοσης δεν κυκλοφορει σε απλη εκδοση
Ναι εχει καποια πραγματα επιπλεον το 20th απο τα απλα(esp - αυτους τους καθρεπτες τους εχουν και τα απλα).Απο οσο εχω ψαξει η διαφορα ειναι σε αυτα που ειπες δηλαδη μπλε χρωμα , προβολακια, νικελ στη σιτα και σε χερουλια-μεταλλικα πενταλ, συν τις 17αρες ζαντες, πατακια με λογοτυπο 20th an.
Δηλαδη αισθητικες κυριως λεπτομερειες.Πχ δεν εχει το κατι παραπανω σε μηχανικα μερη, επισης δεν υπαρχουν καν δερματινα θερμαινομενα, η οροφη ειναι η ιδια, (μονο στην αγορα της Ιαπωνιας βγηκε σε roadster coupe μαζι με τα εντυπωσιακα μπορντο-καφε recaroκαι διλιτρο μοτερ,
γιαυτο ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα ηταν απλησιαστες απο τωρα οι τιμες αν ειχε ερθει και σε αλλες χωρες https://www.mx5international.com/ext/special_editions/MX5/i188_doc-JP_2009_Roadster_20th_brochure.pdf)
Mε ολα αυτα σκεφτομαι οτι μαλλον δυσκολα θα ανεβασει τιμη (σε συγκριση με μελλοντικες τιμες στα απλα nc f/l.)
« Last Edit: July 31, 2019, 06:55:15 PM by dim-mx5 »

July 31, 2019, 08:14:37 PMReply #9

Offline panos2171

Χωρίς το κάτι παραπάνω σε μηχανικά μέρη κι εγώ θεωρώ ότι δε θα πάρει κάποια αξία.
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
15'' ENKEI (phoenix) wheels
MeisterR Sportive Coilovers

August 01, 2019, 09:24:40 AMReply #10

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Ποσο πιθανο ειιναι να αυξηθει μελλοντικα η αξια των NC 20th anniversary?

H απάντηση είναι μία και απλή : Είναι τελείως απίθανο και αν συμβεί θα θεωρηθεί και θαύμα!

Παράδειγμα είναι και αυτό που αναφέρθηκε και παραπάνω το 10th Anniversary που είχε όντως σοβαρές διαφορές απο τα απλά 1.8 δεν έχει καμία σοβαρη τιμή πώλησης. Πιο πιθανό θεωρώ οτι είναι πάρει αξία το gift set του παρά το ίδιο το αμάξι https://mazdamx510thanniversary.wordpress.com/2015/03/22/mazda-mx-5-10th-anniversary-edition-1999-owners-gift-set/
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

August 01, 2019, 12:37:11 PMReply #11

Offline gleft

γενικα ποσα αυτοκινητα μαζικης παραγωγης εχουν παρει αξια οσο περναει ο καιρος; πρεπει να ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο και να αποκτησει και καποια φημη. εγω θα πονταρα στα καλοδιατηρημενα ΝΑ μονο.

August 01, 2019, 03:56:57 PMReply #12

Offline Nettos

γενικα ποσα αυτοκινητα μαζικης παραγωγης εχουν παρει αξια οσο περναει ο καιρος; πρεπει να ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο και να αποκτησει και καποια φημη. εγω θα πονταρα στα καλοδιατηρημενα ΝΑ μονο.

+1

Όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω δεν προσφέρει κάποια ουσιαστική διαφορά σε σχέση με μια άλλη έκδοση ώστε να αποκτήσει μεγαλύτερη αξία στο μέλλον. 

August 01, 2019, 04:13:43 PMReply #13

Offline kantetom

Πιστεύω ότι κανένα mx5 που χρησιμοποιείται δεν θα πάρει αξία. Ακόμα και κάποια na που τα έχουν στα 20.000€ στην Γερμανία, έχουν 10-20k χιλιόμετρα... Αν υπολογίσεις το budget για αγορά/συντήρηση/τέλη/ασφάλεια/αποθήκευση για 30 χρόνια δεν το λες και τρομερή επένδυση.

August 01, 2019, 08:54:04 PMReply #14

Offline dim-mx5

Πανω κατω συμφωνω με ολα τα σχολια..Εκτος του οτι δεν εχει κατι παραπανω σε μηχανικα μερη απο τα απλα mx5 , νομιζω οτι και τα 2000 αμαξια που κατασκευαστηκαν ειναι πολλα για να παρει αξια..Απο οσο θυμαμαι 2 εκδοσεις εχουν πουληθει πανακριβα.Eνταξει θα υπαρχουν και αλλες απλα 2 θυμαμαι εγω.
Καποια καλοδιατηρημενα NA με πολυ λιγα χιλιομετρα (σπανιο αυτο να εχεις αμαξι 25-30 χρονια με 10κ χιλιομετρα αρα λογικο να ειναι ακριβα)
Και αυτο το coupe NB που ειχε κατασκευασει η mazda το 2003,(150 αυτοκινητα).Σε αυτα μαλλον επειδη ηταν λιγα τα 150 και κυριως για την οροφη https://www.mx5international.com/ressources/ssp/Type_E_Coupe-156