Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Miata και μπαμπάδες... κοινώς, να το πουλήσω;  (Read 20085 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

March 12, 2019, 08:03:06 AMReply #45

Offline topetwrx

Διαβάζω κάποιες φορές ότι το αυτοκίνητο δεν κάνει για ταξίδια και ότι είναι κουραστικό. Προσωπικά διαφωνώ εντελώς! Δεν με ενόχλησε σε κανένα ταξίδι! Κάθε άλλο! Δεν θέλω να κατέβω! Απλά είναι λίγο πιο θορυβώδες από ένα κανονικό αυτοκίνητο έως πολύ αν τρέχεις πολύ. Για 2 άτομα (το ένα γυναίκα με ότι συνεπάγεται αυτό!) οι χώροι αποσκευών είναι τουλάχιστον αρκετοί. Αν γεμίσει ο χώρος αποσκευών έχει ως γνωστό χώρο και πίσω από τα καθίσματα εκεί που διπλώνει η κουκούλα! Μπορείς να βάλεις κρεμάστρες με ρούχα με εύκολη πατέντα πίσω από τα καθίσματα και να μη γκρινιάζει η γυναίκα!

Για NC μιλώ που έχω εμπειρία, αλλά δεν νομίζω και τα πιο παλιά να έχουν θέμα.

2 τεύχη πριν, αν θυμάμαι καλά, είχε γράψει ο Νίκος Δήμου ένα άρθρο τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ για τα αυτοκίνητα που του έχουν μείνει στο μυαλό και έγραψε για το ΝΑ που είχε οδηγήσει πριν χρόνια, για το πόσο του είχε αρέσει και πόσο τον είχε αναζωογονήσει! Είχε αναφέρει για πολύ θόρυβο από την κουκούλα και το παίξιμο αυτής. Δεν ξέρω αν ισχύει ή αν είχε κάποιο θέμα εκείνο το αυτοκίνητο, αλλά στα NC τουλάχιστον είναι κάτι άγνωστο.
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

March 12, 2019, 08:47:38 AMReply #46

Offline philosopher

Διαβάζω κάποιες φορές ότι το αυτοκίνητο δεν κάνει για ταξίδια και ότι είναι κουραστικό. Προσωπικά διαφωνώ εντελώς! Δεν με ενόχλησε σε κανένα ταξίδι! Κάθε άλλο! Δεν θέλω να κατέβω! Απλά είναι λίγο πιο θορυβώδες από ένα κανονικό αυτοκίνητο έως πολύ αν τρέχεις πολύ. Για 2 άτομα (το ένα γυναίκα με ότι συνεπάγεται αυτό!) οι χώροι αποσκευών είναι τουλάχιστον αρκετοί. Αν γεμίσει ο χώρος αποσκευών έχει ως γνωστό χώρο και πίσω από τα καθίσματα εκεί που διπλώνει η κουκούλα! Μπορείς να βάλεις κρεμάστρες με ρούχα με εύκολη πατέντα πίσω από τα καθίσματα και να μη γκρινιάζει η γυναίκα!

Για NC μιλώ που έχω εμπειρία, αλλά δεν νομίζω και τα πιο παλιά να έχουν θέμα.

2 τεύχη πριν, αν θυμάμαι καλά, είχε γράψει ο Νίκος Δήμου ένα άρθρο τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ για τα αυτοκίνητα που του έχουν μείνει στο μυαλό και έγραψε για το ΝΑ που είχε οδηγήσει πριν χρόνια, για το πόσο του είχε αρέσει και πόσο τον είχε αναζωογονήσει! Είχε αναφέρει για πολύ θόρυβο από την κουκούλα και το παίξιμο αυτής. Δεν ξέρω αν ισχύει ή αν είχε κάποιο θέμα εκείνο το αυτοκίνητο, αλλά στα NC τουλάχιστον είναι κάτι άγνωστο.

Λογικά σε σύγκριση με κάποιο sedan cruiser θα αναφέρεται ο Γιάννης και δεν έχει και άδικο μεταξύ μας.
Προσωπικά πάντως τα ταξίδια με το μιατάκι τα ευχαριστιέμαι πολύ περισσότερο από το σεντάν γιατί είναι άλλο πράγμα. Στο μυαλό μου είναι τελείως διαφορετικό να πάω διακοπές με το Volvo και οικογένεια από το να πάω να οδηγήσω ΧΨΩ χλμ με το ΜΧ5.
Το μόνο που μου φάνηκε κουραστικό στο τελευταίο μου ταξδι Σέρρες (~1200χλμ) είναι ότι λόγω του ότι είναι πολύ χαμηλό σε κάποια σημεία που ο δρόμος ήταν χάλι πηγαίναμε σιγά (αν δεν ήμουν φορτωμένος και με δεύτερο άτομο δε νομίζω να είχα θέμα) και το δεύτερο ότι σταμάτησα να βάλω βενζίνη γιατί με ένα ρεζερβουάρ δεν έφτανα  :llol:

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



March 12, 2019, 07:12:44 PMReply #47

Offline kantetom

Για αυτό που είναι μια χαρά άνετο είναι και για να απαντήσω στο παραπάνω όχι η κουκούλα ούτε παίζει, ούτε παραπάνω θόρυβο κάνει. Ο θόρυβος είναι λόγω έλειψης ηχομόνωσης και λόγω του 4.3 κ/π, δουλεύεις το μοτέρ από 4.000 στροφές στα 130 χλμ/ω και πάνω.

Ένα άλλο θέμα είναι ότι πρέπει να έχεις συνέχεια την προσοχή σου αν σε είδαν οι νταλίκες και τα suv και να σκανάρεις το δρόμο για λακούβες σε δρόμους που δεν ξέρεις.

Το ταξίδι βέβαια σημαίνει διαφορετικά πράγματα για τον καθένα μας. Όταν οδήγησα το nbfl 25 ώρες από Sighisoara έως Αθήνα, ο θόρυβος και ο αέρας χωρίς κουκούλα με κράτησαν ξύπνιο. Αν όμως η υψηλή μέση ταχύτητα ταξιδιού είναι το ζητούμενο, τότε το mx5 δεν είναι άνετο. Για παράδειγμα με το volvo στις 4.000 στροφές πας με όσα με το na πριν τον κόφτη. Σε cruising στην autobahn αυτό κάνει διαφορά.



« Last Edit: March 12, 2019, 07:16:41 PM by kantetom »

March 12, 2019, 07:43:32 PMReply #48

Offline mx5silver

θελουμε ενα μχ5 με μοτερ volvo και top down! :good:

March 12, 2019, 07:50:40 PMReply #49

Offline kantetom

Ford είναι και αυτό Πάνο... θα μπαίνει  :llol:

March 12, 2019, 09:10:39 PMReply #50

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Ford είναι και αυτό Πάνο... θα μπαίνει  :llol:
Κλαίω!!!  :tease:

Η αλήθεια είναι πάντως οτι και με αυτό το μοτέρ το ΜΧ δε θα γίνει Volvo. Δεν θα αποκτήσει την άνεση του και την ασφάλεια του! Βέβαια στον αντίποδα και το ΜΧ έχει χαρίσματα! Απλά θέλει άλλου είδους δρόμους!
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

April 24, 2019, 03:25:02 PMReply #51

Offline psych0

Λοιπον παιδια, ανοιξα το topic κ δεν περιμενα να εχει τοση ανταποκριση και στοιχεια ψυχοθεραπειας   :o   :) 
Λογω καποιων οικογενειακων θεματων δεν ειχα μπει. Διαβασα πολυ καλες αποψεις, ευχαριστω για τις απαντησεις σας.   :btp:

τι εγινε? ολοι οι πατεράδες εδώ μαζευτήκαμε?  να παμε καμια βολτα σε κανενα παιδοτοπο..... :P
Χαχαχαχα, κλαιω. Καλη ιδέα παντως.

Αν αφήσεις κατά μέρους το ορθολογικό της υπόθεσης των χαμηλότερων παγίων εξόδων, για να σου έγραφα να κρατούσες το MX, θα ήθελα να έχω διαβάσει πως αυτές τις solo βόλτες προτιμάς και τις κάνεις με αυτό και όχι με τη μηχανή.

Και επειδή περνώντας ο καιρός θα καταλαβαίνεις πως αυτές ακριβώς οι βόλτες, όσο και να μειωθεί η συχνότητα τους, θα παραμείνουν η καθημερινή σου ψυχοθεραπεία και ο τρόπος που θα αντιμετωπίζεις αυτά που σε τρώνε, προσπάθησε να μην τις στερηθείς.
Πολυ σωστο, για καποιο λογο, τα τελευταια χρονια, εχει ξεφυγει τελειως το ενδιαφερον μου για μηχανες (καθε κατηγοριας). Εχω αλλαξει πολλες τα τελευταια χρονια, με ρεκορ να εχω ταυτοχρονα τρεις, και να κραταω μια πχ για 4 μηνες. Δεν καβαλαω τοσο συχνα, παιζει να εχω παει μια μεγαλη βολτα μονο τον τελευταιο χρονο, και καθε τοσο στη δουλεια. Καβαλαω ομως παρα πολυ στο YouTube!   :excited:  Οποτε δεν τιθεται θεμα αν θα εχω μηχανη γενικως, ασχετα ποια θα ειναι τελικα.

η αληθεια είναι ότι αυτό το τοπικ είναι μεγαλη ψυχοθεραπεια.... ;D
Ναι, τουλαχιστον βλεπω οτι ειμαστε πολυ στην ιδια φαση! Και φανταζομαι το ιδιο θα ισχυει και με αλλα χομπυ ασχολιες σε πολυ κοσμο.

Θα πρέπει να γίνονται και συναντήσεις για μπαμπάδες με τους γιους ή τις κόρες! Αυτό είναι το σωστό!! Θα δώσει νέα διάσταση στις Miatoσυναντήσεις και λίγη περισσότερη φασαρία φυσικά!!! ;D
  Φανταζομαι ήδη ομαδική φωτογραφηση...


Θα σου πρότεινα τα εξής (προσπαθώντας να με φανταστώ στη θέση σου - που δεν απέχει πολύ απο τη δικιά μου)

α) Θα πούλαγα τη μηχανή, σα δώρο μου προς τα παιδιά μου (αρα για να έχουν "περισσότερες πιθανότητες" να ζήσουν χαρούμενα). Βέβαια μην περιμένεις να καταλάβουν παρα μονο αν πάνε 28+

β)Θα ειχα ενεργό το miata 4-5 μήνες το χρόνο. (=> 1/3 των εξόδων)

γ)Θα έβαζα αέριο στο αμάξι ώστε να μπορώ να πάω καλοκαιρινά ταξίδια χωρίς να με απασχολεί το κόστος (με το σκεπτικό οτι θα ήθελα να το κρατήσω 5+ χρόνια - πάλι κανείς δεν ξέρει τι πραγματικά θα γίνει στο μέλλον)

δ)Θα προσπαθούσα να εξοικονομώ λεφτά απο την εταιρική βενζίνη ωστε να πληρώνω το αέριο/βενζίνη του miata. (κι ας εχω και λιγο "ζημια" γιατι το πετρέλαιο θα σου καίει πιο λιγο σε κόστος. Υπολογισε όμως περίπου οτι με το αεριο θα σου ειναι περίπου τα μισα λεφτα απο οσα καίει τώρα οπότε λογικά πρέπει να είναι "σχετικά κοντά" με το κόστος του πετρελαίου. Δεν ξέρω πως γεμίζεις το πετρέλαιο (αν ειναι με τιμολόγια η οχι κτλ - εσυ ξερεις τι πατεντα μπορεις να κάνεις και αν)

ε)Επειδή θα είναι μειωμένη η απόδοση του miata (καλό χρυσό το αέριο, αλλά στις επιταχύνσεις είναι σα φορτηγό...), οποτε θες να εκτονωθείς πατάς κουμπάκι και εχεις την παλιά απόδοση (και κοστος ...). Αν εξαιρέσεις επιταχύνσεις όμως θα είναι σαν να έχεις βενζίνη σε απόδοση

 :gl:
Δεν ειναι κακες οι ιδεες αυτες. Το αεριο δε με ενδιαφερει παντως.
Νομιζω η λυση ειναι να κρατησουμε ενα δυο μιατακια σε κυκλοφορια, και να τα μοιραζομαστε ολοι οι μπαμπαδες εκ περιτροπης..  :)


εν τω μεταξυ το παιδι που ξεκινησε το τοπικ να μπει στο φορουμ απο τις 27/02, δηλαδη την μερα που αρχισε το τοπικ... ;D
Μπορεί να έψαχνε να βάλει αγγελία ο άνθρωπος με έμμεσο τρόπο και να μην του βγήκε :P :P
Σιγα ρε παιδια, ουτε δυο μηνες δεν αργησα!!!  ;D    Αλλα οπως ειπα επανω ειχα κατι μπλεξιματα.  Αν το αποφασισω για αγγελια θα το βαλω κατευθειαν παντως στο car.

Παντως δεν θα αλλαξει κατι ιδιαιτερα στα οικονομικα μου αν το πουλησω. Εχω καταθεσει πινακιδες κ βλεπουμε. Απλα δεν βλεπω μελλον χρησης, και πιανει και χωρο στο γκαραζ.
Μαλλον μου χρειαζεται καμια βολτιτσα με πολλα μιατα τωρα αρχιζει ο καιρος να ειναι καλος!     

May 08, 2019, 11:05:05 AMReply #52

Offline psych0

Και εκει που σκεφτομουν τι να κανω, να το πουλησω κλπ, αρχιζω και ζαχαρωνω το ND, κοιταω μετατροπες για το δικο μου, ψαχνω ασφαλειες κλπ για να το κυκλοφορησω για τους ζεστους μηνες, και κοιταζω επισης ποσο μ'αρεσουν και τα NA...  Εχω προβλημα γιατρε;  :???:

May 15, 2019, 10:14:17 PMReply #53

Offline vagmann

...και πανω που με βρηκε αγοραστης με πολυ καλα λεφτα στα χερια,και σχεδον με παρακαλεσε να του το πουλησω,το σκεφτηκα απο δω,το σκεφτηκα απο κει...εκανα και μια καλη εκδρομουλα,με την γνωστη ομαδα στο FB...και.......



















....εκανα ενα καλο service,για να το κρατησω και φετος... :coolio:









May 15, 2019, 11:22:04 PMReply #54

Offline Vidias

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 851
  • Total likes: 408
  • Gender: Male
  • τα γουστα και τα λαθη,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
Aαααααα...

Δεν μου τα πες αυτα....!!!???
NB SPORTY 7/2004

ENGINE: AutoExe Ram-Air Intake-AutoExe Spark Wires-Βoubis Reprofiled Cams-Koyo R-Core Radiator-Beatrush Cooling Panel-Maxim Works Header+Catalyst-Custom 57mm mid pipe-AutoExe back-box-IL Motorsport Engine Mounts.
TRANSMISSION: Exedy Flywheel-Custom 1.6 Clutch-T2 Torsen
WHEELS-TYRES-BRAKES: Enkei RPF1 15x8-Yokohama AD08R 205/50/15-Muteki lugs
SUSPENSION: Jamsport Revalved Oem Bilstein-AutoExe springs-H&R Sways-AutoExe front end links
BRACES: Frame Rails-AutoExe front+rear strut braces-Kenauto Rear Frame-Arrow in Fenders-AutoExe Front Member-Beatrush P.P.F-Hoods.gr Rollbar
INTERIOR: Thermo-Insulated Cabin-Roadster 6 O'clock Cluster-Scuff Plates-Trunk Carpet-OEM Red Stiched Steering Wheel-Handbrake-AutoExe Red Stitched Knob-IL Motorsport Pedal Set-Kenwood 2Din Head Unit .
EXTERIOR: RS Factory Stage Replica Front Lip-Clear Reflectors-Side Repeaters-Black Painted Brake Calipers.

May 16, 2019, 01:54:44 PMReply #55

Offline vagmann

...ναι τα ξεχασα...του χρονου παλι θα το πουλαω... :moutza:

November 30, 2019, 08:37:54 PMReply #56

Offline Nikos_d

Re: Miata και μπαμπάδες... κοινώς, να το πουλήσω;
« Reply #56 on: November 30, 2019, 08:37:54 PM »
Πλέον αυτό το θέμα αρχίζει και αφορά και μένα και μπαίνω σε σκέψεις πώλησης μιας και δεν υπάρχει budget για 2 αυτοκίνητα. Κακό timing για να το πουλήσω μιας και ότι αναβάθμιση έχω κάνει σε ανάρτηση φρένα και ζάντες, δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ούτε για 5Κ χλμ.
Αν το δώσω θα φύγει όπως είναι.
Υγ: Πριν λίγο καιρό είχα πάρει απόφαση για μετατροπή σε 2.0 ή 2.5 αλλά μπροστά σε αυτό που προέκυψε δεν υπάρχει κάτι πιο σημαντικό σε προτεραιότητα εφόσον δεν υπάρχει η πολυτέλεια για 2 αυτοκίνητα.
Μπορώ να περιμένω και να το πουλήσω μέχρι τον Ιούνιο
Πάρε miata για να έχεις πάντα νιάτα.

December 05, 2019, 02:33:36 PMReply #57

Offline Konstantinos

Re: Miata και μπαμπάδες... κοινώς, να το πουλήσω;
« Reply #57 on: December 05, 2019, 02:33:36 PM »
Υγ: Πριν λίγο καιρό είχα πάρει απόφαση για μετατροπή σε 2.0 ή 2.5 αλλά μπροστά σε αυτό που προέκυψε δεν υπάρχει κάτι πιο σημαντικό σε προτεραιότητα εφόσον δεν υπάρχει η πολυτέλεια για 2 αυτοκίνητα.

Nίκο με το καλό!
Είχαμε την ίδια σκέψη, όταν έγινα πατέρας, αλλά με τα 3Κ που στοιχίζει κατ'ελάχιστο η μετατροπή, προτίμησα να πάρω ένα μικρό 1000άρι πόλης συνομήλικο με το nc. Πάντως, το κάθισμα της μικρής και το καρότσι βόλτας χώρεσαν άνετα, ενώ πρόσφατα πραγματοποιήσαμε με ασφάλεια και το πρώτο μεγάλο μας ταξίδι , αν και λίγο στριμωχτά. Σίγουρα θα ήθελα και ένα γρήγορο NC, αλλά με αυτή τη κίνηση μπορώ να το κρατήσω όσο περισσότερο μπορώ και ας το χαίρομαι μια, άντε δύο, ημέρες το μήνα, όποτε το επιτρέπει η δουλειά και η οικογένεια και στις ατομικές μου μετακινήσεις (ξέρετε, αυτές που πάμε στο περίπτερο και επιστρέφουμε μετά από δύο ώρες έχοντας γυρίσει όλες τις γύρω πλατείες).  Όταν μεγαλώσει η μικρή και γίνει μια γνήσια petrolhead μπορεί να τη παίρνω μαζί στις εξορμήσεις με το miata. Γεροί να είμαστε μόνο.
Στο λέω σε περίπτωση που έχεις έτοιμο τον κουμπαρά για upgrade, αλλά λυπάσαι να το αποχωριστείς όπως και εγώ.
Βέβαια, σήμερα που πλήρωσα τέλη/ασφάλειες για 3 αμάξια, το ξανακέφτηκα και διάβασα άλλη μια φορά το thread, για ψυχοθεραπεία που γράφει και ο Παναγιώτης στην αρχή.  Την αγγελία την έχω έτοιμη πάντως όποτε μου τη βαρέσει... 
🔰 2007 Mazda Mx-5 1.8 NC1 Roadster
☘️2012 Alfa Romeo Giulietta 940 1.4TB

December 05, 2019, 03:07:13 PMReply #58

Offline philosopher

Re: Miata και μπαμπάδες... κοινώς, να το πουλήσω;
« Reply #58 on: December 05, 2019, 03:07:13 PM »
Υγ: Πριν λίγο καιρό είχα πάρει απόφαση για μετατροπή σε 2.0 ή 2.5 αλλά μπροστά σε αυτό που προέκυψε δεν υπάρχει κάτι πιο σημαντικό σε προτεραιότητα εφόσον δεν υπάρχει η πολυτέλεια για 2 αυτοκίνητα.

Nίκο με το καλό!
Είχαμε την ίδια σκέψη, όταν έγινα πατέρας, αλλά με τα 3Κ που στοιχίζει κατ'ελάχιστο η μετατροπή, προτίμησα να πάρω ένα μικρό 1000άρι πόλης συνομήλικο με το nc. Πάντως, το κάθισμα της μικρής και το καρότσι βόλτας χώρεσαν άνετα, ενώ πρόσφατα πραγματοποιήσαμε με ασφάλεια και το πρώτο μεγάλο μας ταξίδι , αν και λίγο στριμωχτά. Σίγουρα θα ήθελα και ένα γρήγορο NC, αλλά με αυτή τη κίνηση μπορώ να το κρατήσω όσο περισσότερο μπορώ και ας το χαίρομαι μια, άντε δύο, ημέρες το μήνα, όποτε το επιτρέπει η δουλειά και η οικογένεια και στις ατομικές μου μετακινήσεις (ξέρετε, αυτές που πάμε στο περίπτερο και επιστρέφουμε μετά από δύο ώρες έχοντας γυρίσει όλες τις γύρω πλατείες).  Όταν μεγαλώσει η μικρή και γίνει μια γνήσια petrolhead μπορεί να τη παίρνω μαζί στις εξορμήσεις με το miata. Γεροί να είμαστε μόνο.
Στο λέω σε περίπτωση που έχεις έτοιμο τον κουμπαρά για upgrade, αλλά λυπάσαι να το αποχωριστείς όπως και εγώ.
Βέβαια, σήμερα που πλήρωσα τέλη/ασφάλειες για 3 αμάξια, το ξανακέφτηκα και διάβασα άλλη μια φορά το thread, για ψυχοθεραπεία που γράφει και ο Παναγιώτης στην αρχή.  Την αγγελία την έχω έτοιμη πάντως όποτε μου τη βαρέσει...

Πλήρης ταύτιση!
Να σας ζήσει Κωνε  ;D :giveheart:

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



December 06, 2019, 08:24:10 PMReply #59

Offline Basilmx5

Re: Miata και μπαμπάδες... κοινώς, να το πουλήσω;
« Reply #59 on: December 06, 2019, 08:24:10 PM »
Πλέον αυτό το θέμα αρχίζει και αφορά και μένα και μπαίνω σε σκέψεις πώλησης μιας και δεν υπάρχει budget για 2 αυτοκίνητα. Κακό timing για να το πουλήσω μιας και ότι αναβάθμιση έχω κάνει σε ανάρτηση φρένα και ζάντες, δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ούτε για 5Κ χλμ.
Αν το δώσω θα φύγει όπως είναι.
Υγ: Πριν λίγο καιρό είχα πάρει απόφαση για μετατροπή σε 2.0 ή 2.5 αλλά μπροστά σε αυτό που προέκυψε δεν υπάρχει κάτι πιο σημαντικό σε προτεραιότητα εφόσον δεν υπάρχει η πολυτέλεια για 2 αυτοκίνητα.
Μπορώ να περιμένω και να το πουλήσω μέχρι τον Ιούνιο

Επειδη προσφατα εδωσα το δικο μου, μετα απο 13χρονια, δε ξερω αν το εχεις τοσο πολυ καιρο, καταλαβαινω απολυτα τι λες (μπαμπας 2 αγοριων)... θα σου πω να σκεφτεις τα λεφτα που θα εδινες για τη μετατροπη + τα λεφτα απο την πωληση να τα δωσεις για ενα οικογενειακο με το οποιο και τους χωρους δε θα σκεφτεσαι και θα σας μεταφερει ανετα με ασφαλεια στα ταξιδια σας, ειδικα αν αποκτησεις και δευτερο παιδακι. Και που ξερεις μετα απο καμια 15αρια χρονια οταν δε θα εχεις υποχρεωσεις για μετακινησεις αποδω και αποκει... κανεις αυτο που αφηνεις τωρα στη μεση... Να σου ζησει...