Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Miata και μπαμπάδες... κοινώς, να το πουλήσω;  (Read 1938 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

March 12, 2019, 08:03:06 AMReply #45

Offline topetwrx

Διαβάζω κάποιες φορές ότι το αυτοκίνητο δεν κάνει για ταξίδια και ότι είναι κουραστικό. Προσωπικά διαφωνώ εντελώς! Δεν με ενόχλησε σε κανένα ταξίδι! Κάθε άλλο! Δεν θέλω να κατέβω! Απλά είναι λίγο πιο θορυβώδες από ένα κανονικό αυτοκίνητο έως πολύ αν τρέχεις πολύ. Για 2 άτομα (το ένα γυναίκα με ότι συνεπάγεται αυτό!) οι χώροι αποσκευών είναι τουλάχιστον αρκετοί. Αν γεμίσει ο χώρος αποσκευών έχει ως γνωστό χώρο και πίσω από τα καθίσματα εκεί που διπλώνει η κουκούλα! Μπορείς να βάλεις κρεμάστρες με ρούχα με εύκολη πατέντα πίσω από τα καθίσματα και να μη γκρινιάζει η γυναίκα!

Για NC μιλώ που έχω εμπειρία, αλλά δεν νομίζω και τα πιο παλιά να έχουν θέμα.

2 τεύχη πριν, αν θυμάμαι καλά, είχε γράψει ο Νίκος Δήμου ένα άρθρο τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ για τα αυτοκίνητα που του έχουν μείνει στο μυαλό και έγραψε για το ΝΑ που είχε οδηγήσει πριν χρόνια, για το πόσο του είχε αρέσει και πόσο τον είχε αναζωογονήσει! Είχε αναφέρει για πολύ θόρυβο από την κουκούλα και το παίξιμο αυτής. Δεν ξέρω αν ισχύει ή αν είχε κάποιο θέμα εκείνο το αυτοκίνητο, αλλά στα NC τουλάχιστον είναι κάτι άγνωστο.
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

March 12, 2019, 08:47:38 AMReply #46

Offline philosopher

Διαβάζω κάποιες φορές ότι το αυτοκίνητο δεν κάνει για ταξίδια και ότι είναι κουραστικό. Προσωπικά διαφωνώ εντελώς! Δεν με ενόχλησε σε κανένα ταξίδι! Κάθε άλλο! Δεν θέλω να κατέβω! Απλά είναι λίγο πιο θορυβώδες από ένα κανονικό αυτοκίνητο έως πολύ αν τρέχεις πολύ. Για 2 άτομα (το ένα γυναίκα με ότι συνεπάγεται αυτό!) οι χώροι αποσκευών είναι τουλάχιστον αρκετοί. Αν γεμίσει ο χώρος αποσκευών έχει ως γνωστό χώρο και πίσω από τα καθίσματα εκεί που διπλώνει η κουκούλα! Μπορείς να βάλεις κρεμάστρες με ρούχα με εύκολη πατέντα πίσω από τα καθίσματα και να μη γκρινιάζει η γυναίκα!

Για NC μιλώ που έχω εμπειρία, αλλά δεν νομίζω και τα πιο παλιά να έχουν θέμα.

2 τεύχη πριν, αν θυμάμαι καλά, είχε γράψει ο Νίκος Δήμου ένα άρθρο τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ για τα αυτοκίνητα που του έχουν μείνει στο μυαλό και έγραψε για το ΝΑ που είχε οδηγήσει πριν χρόνια, για το πόσο του είχε αρέσει και πόσο τον είχε αναζωογονήσει! Είχε αναφέρει για πολύ θόρυβο από την κουκούλα και το παίξιμο αυτής. Δεν ξέρω αν ισχύει ή αν είχε κάποιο θέμα εκείνο το αυτοκίνητο, αλλά στα NC τουλάχιστον είναι κάτι άγνωστο.

Λογικά σε σύγκριση με κάποιο sedan cruiser θα αναφέρεται ο Γιάννης και δεν έχει και άδικο μεταξύ μας.
Προσωπικά πάντως τα ταξίδια με το μιατάκι τα ευχαριστιέμαι πολύ περισσότερο από το σεντάν γιατί είναι άλλο πράγμα. Στο μυαλό μου είναι τελείως διαφορετικό να πάω διακοπές με το Volvo και οικογένεια από το να πάω να οδηγήσω ΧΨΩ χλμ με το ΜΧ5.
Το μόνο που μου φάνηκε κουραστικό στο τελευταίο μου ταξδι Σέρρες (~1200χλμ) είναι ότι λόγω του ότι είναι πολύ χαμηλό σε κάποια σημεία που ο δρόμος ήταν χάλι πηγαίναμε σιγά (αν δεν ήμουν φορτωμένος και με δεύτερο άτομο δε νομίζω να είχα θέμα) και το δεύτερο ότι σταμάτησα να βάλω βενζίνη γιατί με ένα ρεζερβουάρ δεν έφτανα  :llol:

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



March 12, 2019, 07:12:44 PMReply #47

Offline kantetom

Για αυτό που είναι μια χαρά άνετο είναι και για να απαντήσω στο παραπάνω όχι η κουκούλα ούτε παίζει, ούτε παραπάνω θόρυβο κάνει. Ο θόρυβος είναι λόγω έλειψης ηχομόνωσης και λόγω του 4.3 κ/π, δουλεύεις το μοτέρ από 4.000 στροφές στα 130 χλμ/ω και πάνω.

Ένα άλλο θέμα είναι ότι πρέπει να έχεις συνέχεια την προσοχή σου αν σε είδαν οι νταλίκες και τα suv και να σκανάρεις το δρόμο για λακούβες σε δρόμους που δεν ξέρεις.

Το ταξίδι βέβαια σημαίνει διαφορετικά πράγματα για τον καθένα μας. Όταν οδήγησα το nbfl 25 ώρες από Sighisoara έως Αθήνα, ο θόρυβος και ο αέρας χωρίς κουκούλα με κράτησαν ξύπνιο. Αν όμως η υψηλή μέση ταχύτητα ταξιδιού είναι το ζητούμενο, τότε το mx5 δεν είναι άνετο. Για παράδειγμα με το volvo στις 4.000 στροφές πας με όσα με το na πριν τον κόφτη. Σε cruising στην autobahn αυτό κάνει διαφορά.



« Last Edit: March 12, 2019, 07:16:41 PM by kantetom »

March 12, 2019, 07:43:32 PMReply #48

Offline mx5silver

θελουμε ενα μχ5 με μοτερ volvo και top down! :good:

March 12, 2019, 07:50:40 PMReply #49

Offline kantetom

Ford είναι και αυτό Πάνο... θα μπαίνει  :llol:

March 12, 2019, 09:10:39 PMReply #50

Offline jSkyline

  • Global Moderator
  • ******
  • Posts: 6414
  • Total likes: 1361
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Ford είναι και αυτό Πάνο... θα μπαίνει  :llol:
Κλαίω!!!  :tease:

Η αλήθεια είναι πάντως οτι και με αυτό το μοτέρ το ΜΧ δε θα γίνει Volvo. Δεν θα αποκτήσει την άνεση του και την ασφάλεια του! Βέβαια στον αντίποδα και το ΜΧ έχει χαρίσματα! Απλά θέλει άλλου είδους δρόμους!
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

Yesterday at 03:25:02 PMReply #51

Offline psych0

Λοιπον παιδια, ανοιξα το topic κ δεν περιμενα να εχει τοση ανταποκριση και στοιχεια ψυχοθεραπειας   :o   :) 
Λογω καποιων οικογενειακων θεματων δεν ειχα μπει. Διαβασα πολυ καλες αποψεις, ευχαριστω για τις απαντησεις σας.   :btp:

τι εγινε? ολοι οι πατεράδες εδώ μαζευτήκαμε?  να παμε καμια βολτα σε κανενα παιδοτοπο..... :P
Χαχαχαχα, κλαιω. Καλη ιδέα παντως.

Αν αφήσεις κατά μέρους το ορθολογικό της υπόθεσης των χαμηλότερων παγίων εξόδων, για να σου έγραφα να κρατούσες το MX, θα ήθελα να έχω διαβάσει πως αυτές τις solo βόλτες προτιμάς και τις κάνεις με αυτό και όχι με τη μηχανή.

Και επειδή περνώντας ο καιρός θα καταλαβαίνεις πως αυτές ακριβώς οι βόλτες, όσο και να μειωθεί η συχνότητα τους, θα παραμείνουν η καθημερινή σου ψυχοθεραπεία και ο τρόπος που θα αντιμετωπίζεις αυτά που σε τρώνε, προσπάθησε να μην τις στερηθείς.
Πολυ σωστο, για καποιο λογο, τα τελευταια χρονια, εχει ξεφυγει τελειως το ενδιαφερον μου για μηχανες (καθε κατηγοριας). Εχω αλλαξει πολλες τα τελευταια χρονια, με ρεκορ να εχω ταυτοχρονα τρεις, και να κραταω μια πχ για 4 μηνες. Δεν καβαλαω τοσο συχνα, παιζει να εχω παει μια μεγαλη βολτα μονο τον τελευταιο χρονο, και καθε τοσο στη δουλεια. Καβαλαω ομως παρα πολυ στο YouTube!   :excited:  Οποτε δεν τιθεται θεμα αν θα εχω μηχανη γενικως, ασχετα ποια θα ειναι τελικα.

η αληθεια είναι ότι αυτό το τοπικ είναι μεγαλη ψυχοθεραπεια.... ;D
Ναι, τουλαχιστον βλεπω οτι ειμαστε πολυ στην ιδια φαση! Και φανταζομαι το ιδιο θα ισχυει και με αλλα χομπυ ασχολιες σε πολυ κοσμο.

Θα πρέπει να γίνονται και συναντήσεις για μπαμπάδες με τους γιους ή τις κόρες! Αυτό είναι το σωστό!! Θα δώσει νέα διάσταση στις Miatoσυναντήσεις και λίγη περισσότερη φασαρία φυσικά!!! ;D
  Φανταζομαι ήδη ομαδική φωτογραφηση...


Θα σου πρότεινα τα εξής (προσπαθώντας να με φανταστώ στη θέση σου - που δεν απέχει πολύ απο τη δικιά μου)

α) Θα πούλαγα τη μηχανή, σα δώρο μου προς τα παιδιά μου (αρα για να έχουν "περισσότερες πιθανότητες" να ζήσουν χαρούμενα). Βέβαια μην περιμένεις να καταλάβουν παρα μονο αν πάνε 28+

β)Θα ειχα ενεργό το miata 4-5 μήνες το χρόνο. (=> 1/3 των εξόδων)

γ)Θα έβαζα αέριο στο αμάξι ώστε να μπορώ να πάω καλοκαιρινά ταξίδια χωρίς να με απασχολεί το κόστος (με το σκεπτικό οτι θα ήθελα να το κρατήσω 5+ χρόνια - πάλι κανείς δεν ξέρει τι πραγματικά θα γίνει στο μέλλον)

δ)Θα προσπαθούσα να εξοικονομώ λεφτά απο την εταιρική βενζίνη ωστε να πληρώνω το αέριο/βενζίνη του miata. (κι ας εχω και λιγο "ζημια" γιατι το πετρέλαιο θα σου καίει πιο λιγο σε κόστος. Υπολογισε όμως περίπου οτι με το αεριο θα σου ειναι περίπου τα μισα λεφτα απο οσα καίει τώρα οπότε λογικά πρέπει να είναι "σχετικά κοντά" με το κόστος του πετρελαίου. Δεν ξέρω πως γεμίζεις το πετρέλαιο (αν ειναι με τιμολόγια η οχι κτλ - εσυ ξερεις τι πατεντα μπορεις να κάνεις και αν)

ε)Επειδή θα είναι μειωμένη η απόδοση του miata (καλό χρυσό το αέριο, αλλά στις επιταχύνσεις είναι σα φορτηγό...), οποτε θες να εκτονωθείς πατάς κουμπάκι και εχεις την παλιά απόδοση (και κοστος ...). Αν εξαιρέσεις επιταχύνσεις όμως θα είναι σαν να έχεις βενζίνη σε απόδοση

 :gl:
Δεν ειναι κακες οι ιδεες αυτες. Το αεριο δε με ενδιαφερει παντως.
Νομιζω η λυση ειναι να κρατησουμε ενα δυο μιατακια σε κυκλοφορια, και να τα μοιραζομαστε ολοι οι μπαμπαδες εκ περιτροπης..  :)


εν τω μεταξυ το παιδι που ξεκινησε το τοπικ να μπει στο φορουμ απο τις 27/02, δηλαδη την μερα που αρχισε το τοπικ... ;D
Μπορεί να έψαχνε να βάλει αγγελία ο άνθρωπος με έμμεσο τρόπο και να μην του βγήκε :P :P
Σιγα ρε παιδια, ουτε δυο μηνες δεν αργησα!!!  ;D    Αλλα οπως ειπα επανω ειχα κατι μπλεξιματα.  Αν το αποφασισω για αγγελια θα το βαλω κατευθειαν παντως στο car.

Παντως δεν θα αλλαξει κατι ιδιαιτερα στα οικονομικα μου αν το πουλησω. Εχω καταθεσει πινακιδες κ βλεπουμε. Απλα δεν βλεπω μελλον χρησης, και πιανει και χωρο στο γκαραζ.
Μαλλον μου χρειαζεται καμια βολτιτσα με πολλα μιατα τωρα αρχιζει ο καιρος να ειναι καλος!