Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Miata και μπαμπάδες... κοινώς, να το πουλήσω;  (Read 9483 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

March 05, 2019, 05:58:16 PMReply #30

Offline lostheotre

Θεωρώ ότι από τη στιγμή που θα κάνει μειωμένη χρήση δεν υπάρχει λόγος να βάλει αέριο στο αυτοκίνητο.
Θα προσθέσει βάρος και θα κάνει μια μετατροπή που δεν θα την αποσβέσει σύντομα.

Αν έκανε πολλά χλμ τότε ίσως και να άξιζε.
Εγω μιλάω θεωρώντας οτι τους 4 αυτους μήνες θα το χρησιμοποιούσε σχεδον εξ ολοκλήρου αντι του εταιρικού για να ευχαριστηθεί τον ήλιο και για να κάνει δωρο και στον εαυτό του (και οτι θα κάνει αρκετά για να έχει εταιρικό)

Προφανως αν ειναι να κάνει λιγα χιλιόμετρα δεν αξίζει

Το βάρος νομίζω είναι το μικρότερο προβλήμα με μικρή δεξαμενή (εγω έχω με γεμάτο ρεζερβουαρ 7.5kgr δεξαμενη, 12.5 kgr αεριο, και περιπου 1-2kgr τα παρελκόμενα=22kgr συνολο, βέβαια με μονο 80-100χλμ αυτονομια)

Αν βαλεις και οτι θα έχει το ρεζερβουάρ βενζίνης στο μισο γιατι δεν πρέπει να είναι τιγκα, λιγο πολύ στα ιδια κιλά ειναι (και αρκετα κοντα στο κεντρο βάρους του αυτοκινήτου)

March 05, 2019, 06:12:52 PMReply #31

Offline lostheotre

12.5 kgr αεριο,

Διορθωση: 12.5 λιτρα => 6.5 kgr. Αρα μπορεί να είναι και πιο ελαφρύ απο το γεμάτο βενζίνη αμάξι.... (που ειναι 1 λιτρο = 0.715kgr)

March 06, 2019, 12:22:58 PMReply #32

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6511
  • Total likes: 1442
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Το αέριο ειναι τελείως άχρηστο για 2 λόγους.

Ταξίδια δεν μπορείς να κάνεις, μιας και το παιδί δεν μπορεί να μπει στο αμάξι και ακόμα και αν κάνεις θα είναι λίγα και σε τελική ανάλυση, πρέπει να είσαι ανώμαλος για να θες να ταξιδεψεις με αυτό το αμάξι!

Ο δευτερος λόγος είναι πως δεν αποτελεί καν καθημερινό αυτοκίνητο, αφου υπάρχει το εταιρικό, αρα η χρήση του θα είναι περιορισμένη.

Απο την άλλη πλευρά, πάντως, ο κύριος λόγος για να το κρατήσεις είναι για να έχεις τη χαρά της σπορ (και ανοιχτής, αν σε ενδιαφέρει) οδήγησης και αν και δεν συγκρίνεται με μηχανή, σε κάνει χαρούμενο με λίγη περισσότερη ασφάλεια! Ζύγισε τα και αποφάσισε, μόνο εσύ ξερεις την απάντηση.
« Last Edit: March 06, 2019, 09:22:55 PM by jSkyline »
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

March 06, 2019, 08:36:25 PMReply #33

Offline FilipposE36

Το αέριο ειναι τελείως άχρηστο για 2 λόγους.

Ταξίδια δεν μπορείς να κάνεις μιας και το παιδί δεν μπορεί να μπει στο αμάξι και ακόμα και αν κάνεις θα είναι λίγα και σε τελική ανάλυση πρέπει να είσαι ανώμαλος για να θες να ταξιδεψεις με αυτό το αμάξι!

Ο δευτερος λόγος είναι πως δεν αποτελεί καν καθημερινό αυτοκίνητο, αφου υπάρχει το εταιρικό, αρα η χρήση του θα είναι περιορισμένη.

Απο την άλλη πλευρά, πάντως, ο κύριος λόγος για να το κρατήσεις είναι για να έχεις τη χαρά της σπορ (και ανοιχτής, αν σε ενδιαφέρη) οδήγησης και αν και δεν συγκρίνεται με μηχανή, σε κάνει χαρούμενο με λίγη περισσότερη ασφάλεια! Ζύγισε τα και αποφάσισε, μόνο εσύ ξερεις την απάντηση.
+1
Επισης, η αυτονομια 100 χλμ ειναι για γελια. Χωρις παρεξηγηση αλλα θα επρεπε να ειμαι μετα απο καθε βολτα βενζιναδικο.
Black '06 1.8 MX-5 NC PRHT High
KYB Gas-A-Just//Eibach pro kit
Rota Torque 17x7.5 et45//Michelin PS4 215/45

March 06, 2019, 11:48:16 PMReply #34

Offline lostheotre

Το αέριο ειναι τελείως άχρηστο για 2 λόγους.

Ταξίδια δεν μπορείς να κάνεις μιας και το παιδί δεν μπορεί να μπει στο αμάξι και ακόμα και αν κάνεις θα είναι λίγα και σε τελική ανάλυση πρέπει να είσαι ανώμαλος για να θες να ταξιδεψεις με αυτό το αμάξι!

Ο δευτερος λόγος είναι πως δεν αποτελεί καν καθημερινό αυτοκίνητο, αφου υπάρχει το εταιρικό, αρα η χρήση του θα είναι περιορισμένη.

Απο την άλλη πλευρά, πάντως, ο κύριος λόγος για να το κρατήσεις είναι για να έχεις τη χαρά της σπορ (και ανοιχτής, αν σε ενδιαφέρη) οδήγησης και αν και δεν συγκρίνεται με μηχανή, σε κάνει χαρούμενο με λίγη περισσότερη ασφάλεια! Ζύγισε τα και αποφάσισε, μόνο εσύ ξερεις την απάντηση.
+1
Επισης, η αυτονομια 100 χλμ ειναι για γελια. Χωρις παρεξηγηση αλλα θα επρεπε να ειμαι μετα απο καθε βολτα βενζιναδικο.
Ο καθενας μπορει να γελαει με αυτα που δεν ταιριαζουν στο τροπο σκεψης του αλλα αυτο δε σημαινει οτι ολοι σκεφτονται με τον ιδιο τροπο, ουτε εχουν τις ιδιες προτεραιοτητες.
Πχ προσωπικα προτιμω να πηγαινω με ενα καμπριο αυτοκινητο ανοικτο χειμωνα καλοκαιρι, που οπτικα ειμαι ερωτευμενος μαζι του απο παντα, εχει το ηχοσυστημα που θελω, εχω περασει απειρες εμπειριες μαζι του, δε βγαζει προβληματα, κοστιζουν λιγο οι επισκευες του , εχω βρει μαστορα που εμπιστευομαι και φορουμ που ασχολειται ο κοσμος και μαθαινω πραγματα, το κανω οπως θελω (πχ τιμονι ναρντι) και πληρωνω τα μισα σε βενζινη γιατι δε θελω να δουλευω για τις τσεπες των πετρελαιαδων οσο γινεται κι ας παω τριπλασιες φορες σε βενζιναδικο (και εχω και πορτμπαγκαζ σαν και πριν)
Αλλοσ εχει προτεραιοτητα να τουρμπισει και να τρεξει και να το κανει ολο και πιο γρηγορο και αγωνιστικο πληρωνοντας το αμαξι διπλο και τριπλο.
Δε θα πω οτι ειναι για γελια γιατι αυτο γουσταρει να κανει και ειναι προτεραιοτητα του να ικανοποιησει αυτη του την αναγκη.
Συμπερασμα:για καποιον που θελει να το κρατησει αλλα ταυτοχρονα θελει να δωσει αλλου τα λεφτα του (και ας μην του λειπουν) κρατωντας και το πορτμπαγκαζ του ειναι μια επιλογη οσο και αν δεν ειναι λογικη για καποιους (για αλλους ειναι)

Sent from my SM-T280 using Tapatalk


March 07, 2019, 12:29:00 AMReply #35

Offline FilipposE36

Εγω δεν ειμαι κατα του αεριου. Υπαρχουν περιπτωσεις που αξιζει. Προσωπικα θα πηγαινα σε μεγαλυτερη μπουκαλα καθως 100χλμ δεν με καλυπτουν ουτε για δυο μερες. Οπως ειπες ο καθενας εχει τη γνωμη του και προσαρμοζει το αμαξι στα δικα του θελω. Εφ οσον γραφεις εδω θα σου πω και εγω και ο καθενας τη γνωμη του. Δεν ειχα σκοπο να παρεξηγηθουμε. Φιλικα.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Black '06 1.8 MX-5 NC PRHT High
KYB Gas-A-Just//Eibach pro kit
Rota Torque 17x7.5 et45//Michelin PS4 215/45

March 07, 2019, 10:42:45 AMReply #36

Offline lostheotre

Ποτε δεν παρεξηγηθηκαμε  :giveheart:

Απλα για τις δικες μου απαιτησεις (να κρατησω το αμαξι σαν καθημερινο χωρις να παρω αλλο για τη χαρα που μου δινει + να εχω πορτμπαγκαζ + να μην δουλευω για να πληρωνω τις βενζινες) η μικρη δεξαμενη - με συνεπεια την τριπλασια επισκεψη σε βενζιναδικα - ειναι αποδεκτο μειονεκτημα.

Μακαρι να μπορουσα να βρω καλυτερη λυση αλλα προς το παρον 2 μηνες τωρα ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αποτελεσμα.

Προσωπικα το προτεινω στον φιλο που ανοιξε το τοπικ με το σκεπτικο οτι θα ηθελε κι αυτος να το χρησιμοποιει καθημερινα (αντι του εταιρικου) το 4μηνο που λεμε ωστε εκεινο το 4μηνο τουλαχιστον να εχει την ψυχικη του υγεια αναπολωντας τη μηχανη του...  Εκεινος ξερει αν θα τον βολευε η οχι...

Προσωπικα θα το προτιμουσα απο το να πηγαινω με "συμβατικο αμαξι" καθε μερα στη δουλεια

March 07, 2019, 11:41:52 AMReply #37

Offline mx5silver

εν τω μεταξυ το παιδι που ξεκινησε το τοπικ να μπει στο φορουμ απο τις 27/02, δηλαδη την μερα που αρχισε το τοπικ... ;D

March 07, 2019, 12:26:43 PMReply #38

Offline spoumi

εν τω μεταξυ το παιδι που ξεκινησε το τοπικ να μπει στο φορουμ απο τις 27/02, δηλαδη την μερα που αρχισε το τοπικ... ;D
Μπορεί να έψαχνε να βάλει αγγελία ο άνθρωπος με έμμεσο τρόπο και να μην του βγήκε :P :P
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

March 08, 2019, 03:23:17 PMReply #39

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3295
  • Total likes: 386
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Στην ίδια φάση είμαι και γω. 19 μηνών ο μικρός και ακόμα το κρατάω.

Μου τρώει 1800ευρώ/έτος (κλειστό parking+μεικτή), του κάνω μαξ 1000χλμ/έτος και κάθε βόλτα, αν τα βάλεις κάτω, πάει ~35ευρώ+βενζίνη. Αν το σκεφτεί κανείς λογικά, κάνω μ@λ@κία και ξοδεύω πάνω από 150ευρώ το μήνα, τα οποία θα μπορούσα να τα κάνω χίλια-δυο άλλα πράγματα.

Όμως, κάθε φορά που σκέφτομαι να το βάλω αγγελία, σταματάω και υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι θα το πουλήσω μέχρι την επόμενη ανανέωση της ασφάλειας.

Τον Μάιο θα ναι η 4η φορά που θα μου το υποσχεθώ και βλέπουμε
 :angel: :angel:
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

March 08, 2019, 05:33:56 PMReply #40

Offline soukos333

Στην ίδια φάση είμαι και γω. 19 μηνών ο μικρός και ακόμα το κρατάω.

Μου τρώει 1800ευρώ/έτος (κλειστό parking+μεικτή), του κάνω μαξ 1000χλμ/έτος και κάθε βόλτα, αν τα βάλεις κάτω, πάει ~35ευρώ+βενζίνη. Αν το σκεφτεί κανείς λογικά, κάνω μ@λ@κία και ξοδεύω πάνω από 150ευρώ το μήνα, τα οποία θα μπορούσα να τα κάνω χίλια-δυο άλλα πράγματα.

Όμως, κάθε φορά που σκέφτομαι να το βάλω αγγελία, σταματάω και υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι θα το πουλήσω μέχρι την επόμενη ανανέωση της ασφάλειας.

Τον Μάιο θα ναι η 4η φορά που θα μου το υποσχεθώ και βλέπουμε
 :angel: :angel:

...αντε και το πουλησες σου λεω εγω και πηρες 6 ? 6,5 ή 7 χιλιαρικα? Ε και ? μεγαλώσανε τα νουμερα στο τραπεζικο λογαριασμό σου. Κι όμως συνεχεια κατι θα σου λειπει. Θα συναντας αλλα παρόμοια μοντελα στο δρομο και θα σκεφτεσαι το δικο σου. Θα το μετανιωσεις πιστευω πολλες φορές, θα το αναπολείς  και θα λες τι εκανα.
Κρατα το οσο δε ζηταει πολλα και σε γεμιζει και απολαυσε τις βόλτες μαζι του.
Τα παραπάνω από καποιον που καποτε σε παρακαλαγε  για να το αγοράσει.

March 08, 2019, 06:10:55 PMReply #41

Offline spoumi

Μα ήδη ζητάει 1800ευρώ τον χρόνο.

Δεν είναι μόνο τα λεφτά της πώλησης όπου θα είναι παραπάνω από τα λεφτά που λες διότι ξέρω το αμάξι αλλά και τα πάγια έξοδα.
Οπότε άλλα 3 χρόνια και θα έχει πληρώσει σε έξοδα την αξία του αυτοκινήτου.

Εγώ χωρίς να έχω οικογένεια ή υποχρεώσεις πήρα ένα δεύτερο αμάξι για daily για να μην το πουλήσω αλλά ένα χρόνο μετά είδα ότι το αμάξι καθόταν και δεν το χρησιμοποιούσα. Προσωπικά θεώρησα ανούσιο να έχω ένα αμάξι να κάθεται.

Βέβαια εγώ είχα ζήσει μαζί του για 10 χρόνια daily και 1 χρόνο σα δεύτερο οπότε νομίζω ότι είναι ασφαλές να πούμε ότι το είχα χορτάσει.
Έχει περάσει μισός χρόνος και δεν το έχω μετανιώσει ακόμα που το έδωσα.
Ο καιρός θα δείξει.
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

March 09, 2019, 08:51:36 AMReply #42

Offline philosopher

Εμένα ο δικός μου είναι πλέον 3.5, έκανα μια προσπάθεια να το δώσω όταν μάθαμε τα ευχάριστα. Δε μου έκατσαν καλά αυτά που άκουγα και πραγματικά χαίρομαι που ακόμα το έχω στο γκαράζ.
Βλέπει ελάχιστα απολαυστικά χλμ το χρόνο. Έχει γίνει το "τρύπιο κεφάλαιο αποταμίευσης" μιας που όταν περισσεύει κάτι και υπάρχει χρόνος πάει εκεί.
Το σημαντικότερο, ο μικρός το λατρεύει και ζητάει συνέχεια βόλτες ανοιχτός, άντε πουλά το εσύ τώρα...


Sent from my Mi A1 using Tapatalk


Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



March 09, 2019, 11:20:27 AMReply #43

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6511
  • Total likes: 1442
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Συμπερασμα:για καποιον που θελει να το κρατησει αλλα ταυτοχρονα θελει να δωσει αλλου τα λεφτα του (και ας μην του λειπουν) κρατωντας και το πορτμπαγκαζ του ειναι μια επιλογη οσο και αν δεν ειναι λογικη για καποιους (για αλλους ειναι)
Ξεκόλλα λιγάκι με το αέριο δεν αποτελεί καν αντικείμενο συζήτησης σε αυτό το τόπικ :P Το οτι το επέλεξες εσύ, δεν σημαίνει οτι αποτελεί λύση για όλους, ούτε οτι ταιριάζει στο ΜΧ! Με δεδομένο το κόστος τοποθέτησης, το χώρο που καταλαμβάνει, το οτι είναι ένα σπόρ αμάξι που δεν βολεύει για πολύωρες μετακινίσεις και οτι αποτελεί για αρκετούς 2-3-4ο αμάξι, το αέριο δεν ταιριάζει στο 90% των ΜΧ! Αν ταιριάζει σε σένα δεν χρειάζεται να μας εξηγήσεις την επιλογή σου!

Γενικά απο τα 13 χρόνια που έχω το ΜΧ έχω σκεφτεί να το πουλήσω γύρω στις 4 φορές και το έχω βάλει αγγελία 2. Δεν μπορώ να πω οτι το έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση, δεν αγοράστηκε άλλωστε για να μείνει για χρόνια, πίστευα οτι θα το βγάλω ολική πολύ σύντομα, κατα ένα περίεργο λόγο, μόνο προφυλακτήρες έχω βάψει απο 2-3 φορές τον καθένα! Παραυτα πληρώνω μικτή, φροντίζω να διατηρώ τα μηχανικά του μέρη σε άψογη κατάσταση, και δίνω αρκετά για την συντήρηση του, τον τελευταίο χρόνο έκανα και κάποια ταξίδια καθώς αποτελεί και το μοναδικό μου αυτοκίνητο (συνήθως ήταν 2ο η ακόμα και 3ο). Δεν ξέρω αν θα άλλαζε κάτι η απόκτηση οικογένειας, αλλά αν δεν άλλαζε κάτι τραγικά στα οικονομικά μου, πάλι δεν νομίζω να το πούλαγα. Εκτός αν συνεχίσει να με πονάει η μέση (είμαι ήδη στην 4η εβδομάδα), οπότε δίνω εκεί κάποιες πιθανότητες να του βάλω φωτιά και να το κάψω!

Αν το πάρω πάντως τελείως ορθολογικά, θα μπορούσα να μειώσω και άλλα έξοδα μου και δεν το κάνω! Ένα βασικό είναι οι παραγγελίες κινέζικων άχρηστων προιόντων 3 φορές το μήνα, που περιμένω απλά να ερθούν και μετά τα κρύβω σε συρτάρια! Αυτά παίζει να μου τρώνε περισσότερα απο το ΜΧ!

Για να καταλήξω λοιπόν, αν διαβάσει κάποιος όλες τις προηγούμενες απαντήσεις και τη δική μου, όλα είναι θέμα χρημάτων! Αν δεν αλλάζει κάτι δραματικά στα οικονομικά κάποιου, προς τα πάνω η προς τα κάτω, τότε το ΜΧ, αφού συνήθως δεν αποτελεί βασικό μέσο μεταφοράς, δεν επηρεάζεται απο την απόκτηση μεγαλύτερης οικογένειας!
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

March 09, 2019, 05:03:38 PMReply #44

Offline kantetom

Μάλλον πρέπει να είμαι από τους λίγους που πάω κάθε μέρα στην δουλειά μόνος μου στο αμάξι. Το ένα το πας στον παιδικό πριν την δουλειά και γουστάρει κιόλας. Στο δεύτερο είναι το πρόβλημα....
Μετά από 6 χρόνια με nbfl και 5 με το na πιστεύω ότι πάντα θα έχω κάτι με προτεραιότητα την αίσθηση και την ισορροπία όπως το mx5. Έτσι το άλλο μπορεί να είναι πολυθρόνα με ρόδες που σε απομονώνει από τα πάντα.
Βέβαια κάνω παραπάνω από 1.000 χλμ τον χρόνο. Στα δυο άτομα με ένα παιδί 2 χρονών μόλις υπολόγισα ότι περσυ κάναμε:
8.000 χλμ με το mx5
7.000 χλμ με το aygo
20.000 χλμ με το xc60
Χτες το βράδυ σε κάτι κλειστά στροφιλίκια την χάρηκα την αμεσότητα του miata.
Σήμερα στο πλοίο προς Rostock με άλλα 600 χλμ μπροστά μου στην autobahn, η τετρακίνηση, το ανετο κάθισμα και το πεντακύλινδρο είναι πιο σημαντικά.
Different horses for different courses που λένε και οι Άγγλοι. Αν κάποιον τον παίρνει μόνο αυτός ξέρει...
Στην τελική αν δεν το κάνεις φυσαρμόνικα, και το κρατησεις σε καλή κατάσταση, στα ίδια θα πουληθεί με τώρα.